Apistogramma double red


J

julianaquaria

Guest
Hi, sinds een paar dagen 3 apistos in mijn aquarium (1m/2v). Nou zijn het juist de 2 vrouwen die heel dominant elkaar verjagen, is dit normaal gedrag?
IMG-20200420-WA0021.jpeg
 
Absoluut, voldoende schuilplaatsen en zichtbrekers zijn hierom heel belangrijk
 
Vrouwen vereisen ook een eigen territorium, dus dit is inderdaad normaal gedrag.
Als er genoeg schuilplaatsen en gebroken zichtlijnen zijn, zal de rangorde binnen niet al te lange tijd zijn bepaald en zal de rust terugkeren.

Maar het zou mij eerlijk gezegd niet echt verbazen als beide vissen op de foto mannen blijken te zijn .....
De tijd zal dat leren.
 
Vrouwen vereisen ook een eigen territorium, dus dit is inderdaad normaal gedrag.
Als er genoeg schuilplaatsen en gebroken zichtlijnen zijn, zal de rangorde binnen niet al te lange tijd zijn bepaald en zal de rust terugkeren.

Maar het zou mij eerlijk gezegd niet echt verbazen als beide vissen op de foto mannen blijken te zijn .....
De tijd zal dat leren.
Ik had ook al het vermoeden dat 1 van de 2 vrouwtjes toch een mannetje kan zijn, we gaan het zien. Qua schuilplaatsen zit het wel goed en het is een beplante bak dus ze kunnen wel hun rust vinden:)
 

Terug
Bovenaan