E
Edolem
Guest
ik kan wellicht een koppel Apistogramma viejita uithalen. Mijn pH light echter een beetje aan de hoge kant... 7.8 zo ongeveer.
Kan dat?
Kan dat?
niet te veel hechten aan de pH alleen.Edolem zei:ik kan wellicht een koppel Apistogramma viejita uithalen. Mijn pH light echter een beetje aan de hoge kant... 7.8 zo ongeveer.
Kan dat?
Nee dat was toen geen uitzondering. En doordat het re�el is dat anderen een andere prijs in hun hoofd hebben (immers dat was een hele normale prijs voor die lichtingen) vlieg je deze keer uit de bocht.mss zei:Dat is een uitzondering en dat weet jij ook. Ken geen 1 winkel die ze voor onder 25� verkoopt
Vetgedrukt twee redenen om Apistogramma's en andere bodemgerichte dwergcichliden achterwege te laten.Edolem zei:@Jeppo: ik heb een 180 bak, met grote scholen congozalm, regenboogvis, citroentetra, bloedvlektetra, zwaarddrager, synodontis, clownbotia, een beetje in die richting.
wil graag wat ander karakter in de bak.
Mascha&Ivo zei:Vetgedrukt twee redenen om Apistogramma's en andere bodemgerichte dwergcichliden achterwege te laten.Edolem zei:@Jeppo: ik heb een 180 bak, met grote scholen congozalm, regenboogvis, citroentetra, bloedvlektetra, zwaarddrager, synodontis, clownbotia, een beetje in die richting.
wil graag wat ander karakter in de bak.
Klinkt overigens ook als een aquarium dat al behoorlijk vol zit.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.