Ja5perW
Well-known member
- Lid geworden
- 3 augustus 2021
- Leeftijd
- 25
Ik heb momenteel in een rio125 80cm rasbora galaxy en boraras brigittae zwemmen samen met een schooltje corydora habrosus. Nu speel ik al een tijdje met de gedachte om een koppeltje toe te voegen, alleen zijn de dwerggouramis niet erg sterk en vind ik bijvoorbeeld de honinggourami niet zo mooi. Nu kwam ik antennebaarsje tegen maar ik zag dat die zuurder water nodig hebben. Ik heb zelf de pH rond de 7. Dus die vallen ook af lijkt me?
Nu kom ik een aantal apistogramma's tegen die me ook leuk lijken. Heeft iemand hier ervaring mee? Ze lijken best grote bekjes te hebben, dus vraag me af of dat goed gaat met de boraras brigittae?
Soorten die ik al had gezien zijn APISTOGRAMMA SP. OPAL en APISTOGRAMMA CACATUOIDES. Andere soorten ben ik ook zeker benieuwd naar! Ook als dit geen apistogramma's zijn. (Dario Dario heb ik al in een ander aquarium, dus die vallen af)
Nu kom ik een aantal apistogramma's tegen die me ook leuk lijken. Heeft iemand hier ervaring mee? Ze lijken best grote bekjes te hebben, dus vraag me af of dat goed gaat met de boraras brigittae?
Soorten die ik al had gezien zijn APISTOGRAMMA SP. OPAL en APISTOGRAMMA CACATUOIDES. Andere soorten ben ik ook zeker benieuwd naar! Ook als dit geen apistogramma's zijn. (Dario Dario heb ik al in een ander aquarium, dus die vallen af)