C crazy fish Well-known member Lid geworden 26 februari 2010 Berichten 198 Locatie Leidschendam 3 februari 2014 #1 Zijn dit een M en F Apistogramma macmasteri? Ik vind ze namelijk niet op de foto's van google lijken.
Zijn dit een M en F Apistogramma macmasteri? Ik vind ze namelijk niet op de foto's van google lijken.
Rene B Well-known member Lid geworden 14 juni 2009 Berichten 9,758 Locatie Roden 3 februari 2014 #2 De onderste is zeker een man, de bovenste zeer waarschijnlijk een vrouw. Waarin vind je ze niet op de foto's van google lijken?
De onderste is zeker een man, de bovenste zeer waarschijnlijk een vrouw. Waarin vind je ze niet op de foto's van google lijken?
Topicstarter Topicstarter C crazy fish Well-known member Lid geworden 26 februari 2010 Berichten 198 Locatie Leidschendam 3 februari 2014 #3 Mijn man heeft meer rood. Op deze foto heeft hij minder rood dan normaal, want hij is niet zo fotogeniek 😛
Mijn man heeft meer rood. Op deze foto heeft hij minder rood dan normaal, want hij is niet zo fotogeniek 😛
Rene B Well-known member Lid geworden 14 juni 2009 Berichten 9,758 Locatie Roden 3 februari 2014 #4 Er zijn verschillende varianten, waaronder hele rode. Mijn man had alleen een oranje rug, terwijl ik ze ook heb gezien met een fel rode rug en kop.
Er zijn verschillende varianten, waaronder hele rode. Mijn man had alleen een oranje rug, terwijl ik ze ook heb gezien met een fel rode rug en kop.
Topicstarter Topicstarter C crazy fish Well-known member Lid geworden 26 februari 2010 Berichten 198 Locatie Leidschendam 3 februari 2014 #5 Ok�, dankjewel