Wat is er nieuw

Appiatogramma red mask 2 vrouwen een man?

Toby

Member
Lid geworden
12 september 2024
Leeftijd
33
Kunnen jullie mij vertellen of dit twee vrouwen en een man zijn?

Bijlagen

• IMG_0783.jpeg
    IMG_0783.jpeg
    2 MB · Weergaven: 14
  • IMG_0784.jpeg
    IMG_0784.jpeg
    2.3 MB · Weergaven: 14
  • IMG_0777.jpeg
    IMG_0777.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 12
De kleinere zouden twee vrouwen moetten zijn maar de vis die beter op kleur jaagt de vis die slecht op kleur is heel tijd weg is dit normaal dat twee vrouwen dit doen?

Foto 1: mis ik een goed beeld van de buikvinnen, kan je er nog 1 maken?
Foto 2: vrouw
Foto 3: man

Apistogramma macmasteri 'red mask' is de naam trouwens

Hier de foto

Bijlagen

• IMG_0800.jpeg
    IMG_0800.jpeg
    1.7 MB · Weergaven: 9
  • IMG_0799.jpeg
    IMG_0799.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 9
Tricky, de buikvinnen zijn zwart, maar het is maar een dun lijntje. Voorlopig hou ik het op vrouw.

Tricky, de buikvinnen zijn zwart, maar het is maar een dun lijntje. Voorlopig hou ik het op vrouw.
top bedankt,

En is het normaal dat het vrouwtje agressief is naar het andere vrouwtje heb een filmpje van hoe ze regelmatig soet als de andere in haar buurt komt

Ja, dat is normaal gedrag. Daarom zou je eigenlijk nooit voor 1 man en 2 vrouwen moeten gaan. Er is dan 1 dominante die de andere op de kop zit. Ik zou gaan voor een groep van minimaal 3 mannen en 3 vrouwen. Of in kleinere bakken 1 man met 4 vrouwen. Dan word de agressie veel beter verdeeld.

Ja ik heb een bak van 1 m bij 40 diep en 50 hoog. Dus als ik het goed begrijp is het beter om er 2 vrouwen bij te doen anders word het teveel denk ik. En dacht me goed in te hebben gelezen want op internet staat door een man op 2 vrouwen te pakken maar zo zie je maar weer. Bedankt voor de info en zal binnekort is kijken door er een of 2 vrouwen aan toe te voegen

In deze bak zou ik dan voor een koppel gaan. Reken een territorium van 30x30 cm per vrouwtje in een optimaal ingerichte bak. Dan kom je op maximaal 3 vrouwtjes in 1 meter. Daarbij ook nog een corydoras maakt de kans op succes erg klein. Dan liever 1 koppel.

Top bedankt voor de info

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan