J
jenee98
Guest
hallo,
ik had al een album van me aqua 40 alleen in dat album staat de bak al met 2 andere inrichtingen en heb hem nu weer opnieuw opgestart.
het leek me dus beter en minder verwarrend een nieuw album te openen.
de bak draait nu iets meer als een week en gaat netjes.
hij is al bepland en laat het zo ze gang gaan misschien nog een goede bodem bedekker erin maar dat moet ik nog ff kijken.
er komen red rili garnalen in en mischien nog cb ik zou er graag wat kleine visjes bij doen maarja......
heb een foto van de bak zal wel ff goede foto's maken binnekort maar dat kan pas dinsdag.
filtering:
superfish 50
juwel filterwat blauw fijn
juwel filterwat wit fijn
bodem
fijn 1-2 mm
grijs graniet.
bak staat nu op 26 graden 🙁 .
wil extra gaan verversen om dat omlaag te krijgen maar wil het eigenlijk niet met het indraaien.
hier een foto
foto met me telefoon gemaakt dus geen beste kwaliteit sorry daarvoor.
ben benieuwd wat jullie vinden en wat ik nog beter zou kunnen doen.
ik had al een album van me aqua 40 alleen in dat album staat de bak al met 2 andere inrichtingen en heb hem nu weer opnieuw opgestart.
het leek me dus beter en minder verwarrend een nieuw album te openen.
de bak draait nu iets meer als een week en gaat netjes.
hij is al bepland en laat het zo ze gang gaan misschien nog een goede bodem bedekker erin maar dat moet ik nog ff kijken.
er komen red rili garnalen in en mischien nog cb ik zou er graag wat kleine visjes bij doen maarja......
heb een foto van de bak zal wel ff goede foto's maken binnekort maar dat kan pas dinsdag.
filtering:
superfish 50
juwel filterwat blauw fijn
juwel filterwat wit fijn
bodem
fijn 1-2 mm
grijs graniet.
bak staat nu op 26 graden 🙁 .
wil extra gaan verversen om dat omlaag te krijgen maar wil het eigenlijk niet met het indraaien.
hier een foto
foto met me telefoon gemaakt dus geen beste kwaliteit sorry daarvoor.
ben benieuwd wat jullie vinden en wat ik nog beter zou kunnen doen.