Wat is er nieuw

Aqua Colorsand bruin (hornbach)

• Onderwerp starter Onderwerp starter M.oot
  • Startdatum Startdatum
M

M.oot

Guest
Heeft er iemand misschien foto's van dit bruine zand in een bestaande aquarium. Zit te denken dit te kopen en dan te mengen met 2x bruin 1 keer zwart/grijs. Het is voor mij een uur rijden. Kan alleen foto's vinden van zwarte of witte.

Ik wil me jbl monda bodem vervangen voor zand. Dit leek me beter ivm vervuilde bodem.

Met vriendelijke groet,

Mathijs

Kijk even in mijn fotoalbum, ik heb het bruine zand ik de SuperFish Home 60, Superfish Expert 30 en de bak van de citroengarnalen.

Onder mijn naam staat de link.

P.s. bij alle drie deze bakken begonnen met gewoon filterzand en overgestapt op het bruine van de Hornbach. Verschillende lampen (kleur) geven ook verschillende tinten bruin.

991624_0_82_dsc_0413.jpg

in mijn lido (deze had ik toen net opgestart)

op de verpakking heet het mahoni bruin geloof ik.

Dat is echt mooi, nog een paar vragen hoe goed blijven de planten er in zitten heb een paar grond vroeters ( modderkruipers en paar dwerg botias). Had bij de jbl extra dik moeten doen anders dreef het elke dag. En waait het erg op of valt het mee ?. Ik denk dat het niet gemengd word vind de kleur erg mooi. Bedankt voor de fotos

opwaaien valt wel mee, planten zitten er goed in vast bij mij, maar heb niet zoals jij echte grote grond vroeters dus daar heb ik geen ervaring mee.

Ik heb ook geen last van dat opstuiven hoor. Planten staan er prima in verder.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan