Wat is er nieuw

Aqua Pro 2 - Krijg het niet aangesloten!

• Onderwerp starter Onderwerp starter olivierw
  • Startdatum Startdatum
O

olivierw

Guest
Hallo,

Ik heb een Aqua Pro 2, dezelfde als uit dit topic: http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... ber=656062

Nu zei degene van wie die was dat ik het zo aan kon zetten en het filter het zou doen. Hij had alles al ingesteld. Helaas bleek dat niet waar te zijn, ik zet hem aan en het enige wat hij doet is een geluid maken. Geen stroming of wat dan ook. Ik heb het filter gevuld, maar er gebeurd nog steeds niets!

Als iemand mij zou kunnen helpen, zou ik dat ontzettend waarderen!

Alle zwarte ringen op de bakjes?

Anders blijft hij in de pomp rondpompen.
En Lager dan je aquarium zetten.

IK heb de Aqua pro 3 staan.
Werkt hetzelfde.

Lekt hij nog steeds????

Heb je ook water in je aanvoer slang? Als deze namelijk leeg is, zuigt hij eerst aan, maar krijgt dan weer lucht en spuugt een beetje water uit de uitvoer. Slang dus zoveel mogelijk vullen.

Kijk eens naar zijn link van 2012 rechts boven.

Zo moeilijk is het niet,hoor.

Bedankt voor jullie reacties!
@Bertus
Het filter staat lager, de ringetjes zitten op alle bakjes. Er gebeurd helemaal niets, ik weet dus niet of hij lekt.

@Amarantha
Bedankt voor de tip! Heb ik net geprobeerd, volgens mij doet hij het!!! Maar het probleem is nu dat het water er van alle kanten uitspuit, vooral uit de (gemaakte) gaatjes aan het begin van de slang. Ik probeerde dit dicht te draaien, maar het blijft maar komen!

Welke gaatjes???Daar is toch een buis voor?
Die je in de bak hangt?

of bedoel je OP de slang pilaren?

Stat hij dan niet weer in die lekbak?

Er zitten gaatjes boven die pilaren ja, maar het is nu ineens weg!
Ik heb het net even getest, en volgens mij werkt alles. Voor de zekerheid laat ik het vanavond nog maar even uit, maar hij doet het volgens mij!

Bedankt voor alle hulp 🙂

Snap niets van wat je zegt. In de slangpilaar zit geen gaatjes, daar gaat de slang op. AAndraaien, dan boven de gaatjesbuis.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan