D
Damay77
Guest
Wie kan me helpen.. ik heb gisteren mn pomp verschoond en sindsdien lekt hij. de 1e keer ging het vrij vlot. binnen een uur was er al een halve emmer wat uit gelopen. ik heb hem open gemaakt, alles aan geduwt en weer dicht gedaan. hij lekte iets minder. daarna nog een keer open gehad. de mandjes eruit gehaald, en alles 1 voor 1 weer terug. gezorgt dat er geen filtermateriaal tussen zat en dat de mandjes en het buisje goed op elkaar aansloten. hij lekte nog steeds iets. ik las ergens iets over een te hoge druk en dat je hem dan iets hoger moest zetten. dit heb ik gedaan en eerst lekte hij helemaal niet en sinds vanmorgen weer ongeveer 10cm water in de emmer. het komt aan de zijkant eruit. heel langzaam. de " vakjes" lopen vol water en dit stroomt langzaam over. foto toegevoegd van waar het water vandaan komt. dit is een foto van internet maar bij mij komt het water uit de vakjes waar de stekker uit komt. (link doet het niet goed, iets naar beneden scrollen en dan de 3e foto als voorbeeld)
wie weet wat ik hieraan kan doen? ik durf eigenlijk nu niet te gaan slapen, bang dat ik morgen in de woonkamer een waterballet heb.
wie weet wat ik hieraan kan doen? ik durf eigenlijk nu niet te gaan slapen, bang dat ik morgen in de woonkamer een waterballet heb.