Wat is er nieuw

aqua szut?

• Onderwerp starter Onderwerp starter sparrow94
  • Startdatum Startdatum
S

sparrow94

Guest
hallo,

heeft iemand ervaring met het merk aqua szut?
ik had het nog nergens gezien maar nu heeft onze dierenwinkel een vrij mooie bak van dit merk in de aanbieding.
het is een 80cm en op de doos staat heel groot aqua family.
er zit een filter en verwarmingselement bij en de voorruit is gebogen, volgens mij is het een Hongaars merk.
ik vond hem op beslist en daar stond dat de bak merkloos was en dat maakte het alleen nog maar vager.

deze bak verschilt qua prijs niet veel met de juwel rekord 800 bij de hornbach maar ik gun onze dierenwinkel het geld meer dan zo'n grote bouwmarkt.

ik ben benieuwd wat jullie van dit merk vinden ^^

groetjes!

aah kijk, om de een of andere reden vond ik alleen maar een Hongaarse site die er stukken slechter uit zag dan deze, hier heb ik teminste wat aan.
best goed maar niet beter/gelijk aan juwel?
de lampen kan ik toch gewoon kopen als die stuk gaan? dat is wel redelijk universeel dacht ik. er staat dat er 1 24W T5 lamp in zit. (ik heb een soort van aqualampen vloek op me dus het is handig om te weten of dat geen probleem is 😳 )

nog meer mensen die dit merk kennen?

Altijd wel een Poolse elektromonteur te vinden hier hahaha.
Ken het metk niet, maar Aquaell is iedereen wel over te spreken volgens mij.
Ik zou goed op de afwerking letten en de garantie. Want die geven Juwel en Eheim volgens mij wel.

Ik heb een Aquaell. Wel een ander model (al ouder). Het grootste voordeel vond ik de prijs. Goedkoper dan die van Juwel.

Nadelen..Ik vind de kap niet zo mooi. En hij is erg licht of eigenlijk van mindere kwaliteit.
Ook de lamp vind ik een nadeel, want je moet er perse een hebben van Aquall. Althans ik had de lamp van Aquell nog niet bij andere merken kunnen vinden.Ook vond ik de bijgeleverde filter maar matig (sponsfilter).

Goed, dit was over mijn model.

Bij mijn werk staat er ook bak van Aquell, dit is deze volgens mij. Behalve de verlichting en het formaat is het hetzelfde. In deze kap kan er wel een gewone tl buis. Maar ook hier zit de sponsfilter bij. Op zich heb ik geen bezwaar tegen een sponsfilter,maar de pomp lijkt niet krachtig genoeg.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan