G
GewoonJoey
Guest
Beste mensen,
Kriebelde toch wel om mijn aqua 40 bakje weer op te starten.
Na een tijdje denken en helaas weinig ideeen in mijn andere topic ben ik toch maar voor de eerste keus gegaan, een Betta bakje.
Is de bedoeling een beetje een "Betta paradise" te maken met wat slakken als bijbewoners.
Inrichting wil ik simpel houden.
Varen op hout in de ene hoek, mooi bosje in de andere hoek en voor een bodembedekker met een hoopje of misschien een grotere steen ertussen.
Aan de oppervlakte wil ik een drijfplantje met flinke wortels.
Idee heb ik al uitgewerkt met paint:
Zoals jullie zien is de plant in de rechterhoek nog niet bekent, dit wil ik aan jullie vragen.
Ik zoek een mooi bosje voor die hoek
Verder weet ik nog niet of het de subulata gaat worden of een andere bodembedekker.
Ideeen hierover zijn ook altijd welkom.
Voor de slakken ben ik er ook nog niet echt uit.
Ook hier hoor ik graag je mening over!
De Betta word een splendens halfmoon of crowntail.
Wil deze week het bakje schoonmaken en zodra ik een plantje voor de rechterhoek weet ga ik bestellen.
Dan zullen er snel fotos volgen.
Kriebelde toch wel om mijn aqua 40 bakje weer op te starten.
Na een tijdje denken en helaas weinig ideeen in mijn andere topic ben ik toch maar voor de eerste keus gegaan, een Betta bakje.
Is de bedoeling een beetje een "Betta paradise" te maken met wat slakken als bijbewoners.
Inrichting wil ik simpel houden.
Varen op hout in de ene hoek, mooi bosje in de andere hoek en voor een bodembedekker met een hoopje of misschien een grotere steen ertussen.
Aan de oppervlakte wil ik een drijfplantje met flinke wortels.
Idee heb ik al uitgewerkt met paint:
Zoals jullie zien is de plant in de rechterhoek nog niet bekent, dit wil ik aan jullie vragen.
Ik zoek een mooi bosje voor die hoek
Verder weet ik nog niet of het de subulata gaat worden of een andere bodembedekker.
Ideeen hierover zijn ook altijd welkom.
Voor de slakken ben ik er ook nog niet echt uit.
Ook hier hoor ik graag je mening over!
De Betta word een splendens halfmoon of crowntail.
Wil deze week het bakje schoonmaken en zodra ik een plantje voor de rechterhoek weet ga ik bestellen.
Dan zullen er snel fotos volgen.