Wat is er nieuw

Aquael Leddy 60

Hobbeldino

Well-known member
Lid geworden
29 april 2015
We zijn opzoek naar een 60 cm aquarium en volgens mij hebben we een Aquael Leddy 60 gezien.

Iemand ervaringen hiermee? En dan vooral met het licht?

We hebben ook nog een Aquatlantis Advance LED 60 op het oog. 🙂

Oke mooi 🙂

Aquatlantis gaan we eerst voor kijken. Iemand toevallig ervaringen mee?

Ik had een Aquatlantis van 1,20m mooie bak met achterwand erin en jbl e1501 filter en led verlichting plus T5 verlichting met zons opgang en zons ondergang enz maar heb deze verkocht aan mijn kameraad omdat ik de verlichting niet ingesteld kreeg maar heeft dus niets te maken met de bak zelf hoor.
Nu heb ik een Aquatlantis staan met de afmetingen 58 x 38 x 55 en ben daar heel content van met binnenfiltertje wat prima werkt.

Ik heb een Ferplast Dubai 100 ook staan en een Juwel Vision 260 en zijn ook beide mooie en makkelijke bakken om aan te werken maar dit terzijde.

Ben wel nog wat aan het twijfelen. Zou de LED standaard verlichting voldoende zijn om plantjes te laten groeien als Bleheri, cryptos, Vallisneria? En dan met drijvers erin.

Hier hebben we een aqualantis aquadream 60 de bijhorende easyled voldoet ruimschoots( ik heb er een dimmer tussen gezet, van aqualantis met zonsopgang) maar met voldoende drijvers zal het ook wel lukken.

Hier hebben we een aqualantis aquadream 60 de bijhorende easyled voldoet ruimschoots( ik heb er een dimmer tussen gezet, van aqualantis met zonsopgang) maar met voldoende drijvers zal het ook wel lukken.

Maar is dat niet een apart aangeschafte LED? De Aquadream 60 en Advance 60 hebben volgens Aquatlantis allebei een Safe Lightning 10 watt LED erin. Ik vermoed dat deze ook in het mogelijke aan te schaffen aquarium zit.

Zo dan, dat scheelt een hoop geld met de concurrent. Ik zie 'm bij andere winkels gewoon voor 120,- :S

Klopt,had zelf deze bak voor de helft van de prijs bij de lfs dus helemaal blij met de enorme korting tot andere John met de aanbieding van de Hornbach kwam! 😉

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan