Aquael nano 20 liter van TonHageraats

  • Onderwerp starter TonHageraats †
  • Startdatum

Dat is een feit!
Zelf heb ik geen Taiwan bees meer inmiddels, meeste zijn doodgegaan en vorige week de laatste weggebracht naar iemand.
 
Dat is een feit!
Zelf heb ik geen Taiwan bees meer inmiddels, meeste zijn doodgegaan en vorige week de laatste weggebracht naar iemand.
Ach dat is spijtig om te horen, misschien eens een ritje hierheen maken :D
 
Bucephalandra in bloei.

1571596909185.jpeg
 
Mooi Ton! Ook steeds meer blauwen zo te zien.
Klopt Thea en daar ben ik wel blij mee, binnenkort de enige rode verwijderen voordat hij / zij gaat paren, dat kan een verkeerde kleur een overhand kunnen krijgen.
 
Beste Ton,

leuk zo een nano. Ik ben nog maar net begonnen met deze hobby en heb ook een nano maar dan van 10 liter. Hier ga ik alleen plantjes in houden. Althans, dat probeer ik..

mijn eerste poging was helemaal mislukt. Tijdens het indraaien werd de hele bak bruin en kwam elke keer een soort vliesje aan het oppervlakte.

Nu begonnen met poging twee. Heb een lampje van Dennerle erboven gezet, want de 1,5 watt die erbij zat was veel te zwak. Eigenlijk moet ik ook een ander filter hebben. Zie foto:

Zou graag van je willen weten hoevaak jij met zo een kleine bak een waterwissel doet :)

Groeten,
Chandler
 
Zou graag van je willen weten hoevaak jij met zo een kleine bak een waterwissel doet :)
Ik ververs om de week ongeveer 20% met puur osmosewater waaraan ik GH+ bij doe tot de waarde van 6, dit ook i.v.m. de PH verlagende bodem.
Verder gebruik ik geen plantenvoeding deze halen hun voeding uit het water wat de bak zelf aanmaakt.
 
Soms vinden ze het eten hier best wel lekker, in dit geval brandnetel sticks.
 
Helaas kom ik ook niet verder dan de foto:'(
Maar ziet er goed uit!
Heb je de rode nog niet teruggestuurd naar Zeeland;)
 
Helaas kom ik ook niet verder dan de foto:'(
Maar ziet er goed uit!
Heb je de rode nog niet teruggestuurd naar Zeeland;)
Helaas van het filmpje, mogelijk een instelling hier, Zeeland heeft helaas geen garnalen meer zoals ik laatst heb begrepen :'(
 

Terug
Bovenaan