Aquael nano 20 liter van TonHageraats

  • Onderwerp starter TonHageraats †
  • Startdatum

Lijkt zo wel een kerstboom :DD

2020-06-03 16.14.23.jpg
 
Dat zijn mooie ballen die in de boom hangen Ton;)
 
Mooi!
Selecteer jij ook uit of blijven ze zo mooi?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joff
Mooi!
Selecteer jij ook uit of blijven ze zo mooi?
Ze blijven zo, ook diegene welke ik heb weggedaan om ruimte te maken waren prachtig.
 
Dan blijven ze echt mooi zeg (y)
Het zijn Caridina, deze kunnen wel wat afwijken vanuit de gene, zoals ik blauwe en 1 rode heb, maar echte lelijke zal je niet zien, of je moet echt zo gericht willen kweken dat alles perfect is, maar dat is mijn bedoeling niet en vindt dit zo een mooie groep.
 
Beetje afwisseling met kleur is juist mooi vindt ik Ton.
 
Walnootblad en spinazie sticks op het menu, de meningen zijn verdeeld :DD

2020-06-13 16.46.21.jpg
 
wow nice veel garnalen voor 20 liter da lukt men niet op zo weinig liter krijg da nie stabiel genoeg
 
Video niet beschikbaar krijg ik te zien:rolleyes::unsure:
 
welke water waarden heb je ze nu zitten ton
 
Als ze klaar zijn mogen ze bij mij de badkamer ook wel komen doen :DD
 
Fijn dat ze het weer goed doen :thumbs:
 
Vandaag maar het SF binnen filterje eruit gehaald en vervangen door een Eden 501, de SF begon toch steeds wat herrie te maken en van de Eden weet ik dat deze stil is, en gelijk veel meer filterinhoud plus weer wat meer ruimte in de bak.
 
oh das mooie prijs voor wat je krijgt meen dat ik ze ook op ali zag staan zouden dat de zelfde zijn?
 
oh das mooie prijs voor wat je krijgt meen dat ik ze ook op ali zag staan zouden dat de zelfde zijn?
Dat weet ik niet, ik heb deze in NL gekocht voor € 29.99 wat ik een mooi prijsje vond.
 
Vandaag maar het SF binnen filterje eruit gehaald en vervangen door een Eden 501, de SF begon toch steeds wat herrie te maken en van de Eden weet ik dat deze stil is, en gelijk veel meer filterinhoud plus weer wat meer ruimte in de bak.

Tja het zal dan aan mn oren liggen maar ik hoor die SF nooit. De 501 ken je Ton dus dat komt nu wel goed denk ik.
 
ik ga denk ik ook eens kijken voor zo'n filter, ik heb hier de grotere 521 op mijn 60cm bakje ( met veel guppen dus wel handig ), maar deze hoor je nog wel een beetje, maar hij doet zijn werk wel behoorlijk. Voor de kleinere garnalen zou dit denk ik wel een fijn filter zijn.
 

Terug
Bovenaan