Wat is er nieuw

Aquael pat mini bromt

Ja ik heb er diverse gebruikt en herken het niet. Is het een nieuwe want soms moeten ze indraaien. Of is het resonantie?

Ja, het is een nieuwe. En wat bepaalt of het resonantie is? Er moet eerst iets brommen voor er resonantie kan zijn, lijkt me.

Ja misschien dat ie zoals je vaker hoort even moet inlopen als er een biolaagje in wordt gevormd. Ik zou het zelf even afwachten nog en als dat aanblijft houden er toch mee terug gaan. Zover ik weet is het geen makkelijk filtertje om open te maken en om bij de rotor te komen.

Dank je

Soms is dat gebrom exemplarisch. Ene pompje doet het wel, ander niet. Heb je het rotortje al bekeken? Som wil een beetje vaseline op het asje helpen. Komt in de loop van tijd ook een beetje troep rond het asje, waardoor de brom minder kan worden.

Dank je. Vaseline heb ik niet, dus ik wacht het maar even af.

Soms is dat gebrom exemplarisch. Ene pompje doet het wel, ander niet. Heb je het rotortje al bekeken? Som wil een beetje vaseline op het asje helpen. Komt in de loop van tijd ook een beetje troep rond het asje, waardoor de brom minder kan worden.
Ik weet dat deze ook niet makkelijk te openen zijn en ik zou zelfs niet weten hoe dat moet bij de mini pat.

Heb je het schuifje helemaal open staan of blokkeert het schuim van het HF filter de ingang?
Bij mij resoneren ze als ze geen doorstroom genoeg hebben ook.

Ik weet dat deze ook niet makkelijk te openen zijn en ik zou zelfs niet weten hoe dat moet bij de mini pat.
1643975906671.png

Heb je het schuifje helemaal open staan of blokkeert het schuim van het HF filter de ingang?
Bij mij resoneren ze als ze geen doorstroom genoeg hebben ook.
Ik heb het schuifje half dicht staan. Zal eens experimenteren. Update: Dat maakt niet uit.

Laatst bewerkt:
Ik ga eerst maar eens geduld oefenen. Misschien wordt het minder, of wen ik er aan. Het is minder dan de meeste luchtpompjes, wat de andere mogelijkheid was om mijn filter aan te sturen.

Ik ga eerst maar eens geduld oefenen. Misschien wordt het minder, of wen ik er aan. Het is minder dan de meeste luchtpompjes, wat de andere mogelijkheid was om mijn filter aan te sturen.
Dont Care Not Listening GIF by MOODMAN

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan