Aquafizz.nl-Zwijndrecht (NL)

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 feb 2011
Leeftijd
54
Ik heb er enkel online gekocht maar ze zijn over de foon altijd behulpzaam en ze willen via Skype zelfs laten zien wat je koopt. Het is jammer dat Huib er niet meer werkt.

Coward

Well-known member
Lid geworden
25 jan 2019
Ik heb er 10 'paint red' vuurgarnalen,besteld kreeg vandaag in totaal 13 garnalen binnen, allemaal gezond. Eerste keer dat ik levende dieren online bestelde. Snelle verzending/levering en goed verpakt. Ik zou deze webwinkel absoluut aanraden.

Pien3010

Member
Lid geworden
4 jun 2020
Leeftijd
52
goedenavond
Kent iemand deze winkel?
Ik lees goede reviews op Google maar was benieuwd of hier iemand er meer van weet.

biljoenblik

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
3 sep 2015
Leeftijd
40
Ben er 2x geweest.

Ga er niet heen voor inspiratie. Het is gewoon een afhaal zaak.
Kale bakken vol met vis. Flinke doorzet. Het meeste spul zit er niet lang.

Garnalen zijn er niet duur, maar lage gradatie en erg klein.

Pien3010

Member
Lid geworden
4 jun 2020
Leeftijd
52
Hmm klinkt niet al te positief. Maar gaat mij ook om de kwaliteit van de vissen, zou het heel erg vinden als ze binnen de kortste keren de pijp uit gaan:cry:. Bedankt voor je reactie

AQUAR3LL3

Well-known member
Lid geworden
31 jan 2020
2x geweest veel vissen in kale bakken inderdaad maar wel een leuk hoekje om je scape te bouwen. Aardige medewerkers die wel goed advies geven, zag ik toevallig toen een oud stel binnen kwam.
Mijn vissen leven gewoon nog die vandaar komen kale bakken is niet heel erg natuurlijk als ze snel verkocht moeten worden maar plantje hier en daar zouden ze vast wel op prijs stellen.

Pien3010

Member
Lid geworden
4 jun 2020
Leeftijd
52
2x geweest veel vissen in kale bakken inderdaad maar wel een leuk hoekje om je scape te bouwen. Aardige medewerkers die wel goed advies geven, zag ik toevallig toen een oud stel binnen kwam.
Mijn vissen leven gewoon nog die vandaar komen kale bakken is niet heel erg natuurlijk als ze snel verkocht moeten worden maar plantje hier en daar zouden ze vast wel op prijs stellen.
Dat is uiteindelijk het belangrijkste, dat de vissen gezond zijn en dat ze goed advies geven, ga het toch eens bekijken daar, bedankt

AQUAR3LL3

Well-known member
Lid geworden
31 jan 2020
ze zijn niet duur en hebben genoeg keuze. Wat voor vis wil je ?

Pien3010

Member
Lid geworden
4 jun 2020
Leeftijd
52
ze zijn niet duur en hebben genoeg keuze. Wat voor vis wil je ?
Heb nu 6 vijfstreepbarbelen en dacht er een schooltje Trigonostigma esprei of hengeli bij te doen

AQUAR3LL3

Well-known member
Lid geworden
31 jan 2020
Bij aquarium-planten.com hebben ze heel goedkope vissen is wel alleen halen op zaterdag en niet zo'n groot aanbod. Heb die van jouw er niet gezien maar je kan er bestellen. Wel gemerkt dat het wat zwakkere visjes zijn vast omdat ze zo van de groothandel komen

Pien3010

Member
Lid geworden
4 jun 2020
Leeftijd
52
Bij aquarium-planten.com hebben ze heel goedkope vissen is wel alleen halen op zaterdag en niet zo'n groot aanbod. Heb die van jouw er niet gezien maar je kan er bestellen. Wel gemerkt dat het wat zwakkere visjes zijn vast omdat ze zo van de groothandel komen
Zwakkere visjes? Bedoel je dat het in zn algemeenheid zwakkere visjes zijn of dat ze bij aquarium-planten.com zwakkere visjes hebben?

AQUAR3LL3

Well-known member
Lid geworden
31 jan 2020
Best veel sterf gevallen gehad van de vissen daar. Ze waren wel spot goedkoop maar blijkbaar heeft dat zijn prijs.
Cory Habrosus bv 1 euro per stuk, raspbora galaxy 2 eu. Had 20 habrosus gekocht in 2 batches maar heb er nog maar iets van 10 over. Ringband snoekje 12 gekocht, 3 over.
Voor planten fantastiche winkel maar voor vissen skip ik hem voorlopig.

Pien3010

Member
Lid geworden
4 jun 2020
Leeftijd
52
Best veel sterf gevallen gehad van de vissen daar. Ze waren wel spot goedkoop maar blijkbaar heeft dat zijn prijs.
Cory Habrosus bv 1 euro per stuk, raspbora galaxy 2 eu. Had 20 habrosus gekocht in 2 batches maar heb er nog maar iets van 10 over. Ringband snoekje 12 gekocht, 3 over.
Voor planten fantastiche winkel maar voor vissen skip ik hem voorlopig.
Ja dat is mooi kl.te, dat wil je niet. Bedankt voor je antwoord iig(y)

flipper34

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
9 mei 2013
Leeftijd
57
Och is dat bij de meeste zaken niet zo logies ook want planten en hout is mooi maar een drama om vissen te vangen.

Private conversations
Help Users
    Bovenaan