Aqualantis easy led verlichting


S

Stingray ronnie

Guest
Allereerst zal ik me even voorstellen ben ronnie 32 jaar en kom uit Limburg

Nu het volgende,heb een easy led van het merk aqualantis en daarop een controller aangesloten heb dat ding 2dehands gekocht in Duitsland in een winkel,verder niks van gebruiks aanwijzing
Maar heb nu de controller op de lamp aangesloten maar snap er verder helemaal niks van vind ook raar dat als ik het licht aan zet dat dan pas controller aangaat wie of wie kan mij helpen

Mvg ronnie
 
Is dat een zwarte met drie knoppen?

sorry hoor, maar hiermee kunnen we niks.
 
Het gaat om deze
 

Bijlagen

  • 20191030_205304.jpg
    20191030_205304.jpg
    70.1 KB · Weergaven: 138
Hier wat aan. Denk wel in het engels
 

Bijlagen

  • EASY LED CONTROL 1 plus OPERATING MANUAL.pdf
    230.1 KB · Weergaven: 159
Hier wat aan. Denk wel in het engels

Bedankt is ook in Nederlands
Maar als ik goed begrijp moet de output van adapter naar de input van controller en de output van controller naar lamp
 
Ik zelf heb geen verstand van de easyled 1 controller. Ik werk met een tc420

Maar ik zocht het alleen voor je op
 
Mooi dat het werkt en ik gebruik zelf de Luminus maar achteraf valt het best mee als je logisch en rustig door het menu van de controler wandelt.
 
Mooi dat het werkt en ik gebruik zelf de Luminus maar achteraf valt het best mee als je logisch en rustig door het menu van de controler wandelt.

Ja de lmuninuss ga ik me naderhand ook nog aanschaffen
Eerst de plus
 
Waarom niet de TC-420? Veel goedkoper en veel meer mogelijkheden......
Grappig daar had ik een klein discussie punt met een verkoper bij een LFS laatst over. Hij vondt dat de Luminus meer kon dan de TC420 ik zei wat dan. ja zegt ie Bliksem en bewolking enz..

Ik zeg nou ga jij maar lekker je bliksem aan zetten, wordt je vissen panisch van en jij zelf ook :D

Wellicht kan de luminus wel meer maar qua voor wat je het echt gebruikt is de tc420 uitgebreider
 
Ok ik heb dan wel de luminus maar bij de Fusion 120 zit led wat je niet met kleuren kan regelen en enkel kan dimmen. Dus kijk wel of je led hebt die qua lumen verstelbaar zijn.
 
Ik heb voor een plug en play gekozen omdat ik niet zelf wilde hoeven te knutselen met de controller.
 
Grappig daar had ik een klein discussie punt met een verkoper bij een LFS laatst over. Hij vondt dat de Luminus meer kon dan de TC420 ik zei wat dan. ja zegt ie Bliksem en bewolking enz..

Ik zeg nou ga jij maar lekker je bliksem aan zetten, wordt je vissen panisch van en jij zelf ook :D

Wellicht kan de luminus wel meer maar qua voor wat je het echt gebruikt is de tc420 uitgebreider
Welke model raad jij aan dan zag er verschillende op internet
 
luminus is leuk, maar vooral duur speelgoed. Bliksem e.d. wordt hier niet gebruikt. Gebruik je het voor een waterwissel (de bliksem) dan kunnen sommige vissen gestimuleerd worden tot paren....aangezien ik 4 led lampen heb zou ik volgens mij 2 luminus nodig hebben.....doe maar niet!
 

Terug
Bovenaan