aqualantis fusion 80.


beginner1983

Member
Lid geworden
31 maart 2020
Berichten
19
Leeftijd
40
Hallo allemaal.

Hier ons nieuwe aquarium. Een fusion 80 van 137 liter.
Ben er bijna helemaal tevreden mee. maar ik mis nog iets. zou hem wel wat voller willen hebben.
Er staat nog een valesneria verstopt in de hoek die nog wat moet groeien.

wachtend op tips ideeën en opmerkingen ;)





IMG_3142.jpg




IMG_3144.jpg
IMG_3145.jpg
IMG_3146.jpg
IMG_3144.jpgIMG_3142.jpg


IMG_3141.jpg
 
Die is mooi ja.
volgende keer er bij doen. Dank je voor je tip
 
Mijn tip zou zijn om meer overgang tussen voor- en achtergrond te creëeren, je indeling is nu nogal '2D' waardoor ie leeg oogt. Met 2D bedoel ik dat je vanaf een voorgrond waar eigenlijk weinig tot niets boven je zandlaag uit komt, halverwege je bak in ene verticaal de lucht in schiet omdat je achtergrondplanten bijna tot 't wateroppervlak komen. Enerzijds kun je die achtergrondplanten snoeien en de toppen halverwege je bak weer in de bodem steken, op zo'n wijze dat je een meer glooiend effect krijgt, of middelgrote planten bij steken.
 
Ik zou dat stuk hout omdraaien, daarmee creëer je ook al wat meer diepte denk ik. En dan zou ik hem ook iets naar rechts verplaatsen.
 
He hoi hallo.
-Jacob. dat stuk hout is plat aan de achterkant. omdraaien gaat dus niet.

- er is nog geen rode lotus maar al wel wat andere planten bij geplant en naar mate de bak ouder word word ie ook mooier. als begint er iets natuurlijker uit te zien

1604329327950.png
 
He hoi hallo.
-Jacob. dat stuk hout is plat aan de achterkant. omdraaien gaat dus niet.

- er is nog geen rode lotus maar al wel wat andere planten bij geplant en naar mate de bak ouder word word ie ook mooier. als begint er iets natuurlijker uit te zien
Ik denk dat ie bedoelt dat de onderkant naar boven 'moet' ;) Dan krijg je meer een boomstronk effect.
Is al een hele verbetering zo!
 
Ik denk dat ie bedoelt dat de onderkant naar boven 'moet' ;) Dan krijg je meer een boomstronk effect.
Is al een hele verbetering zo!
Niks moet natuurlijk, maar ja, dat zou ik doen.
Verder inderdaad een verbetering.

He hoi hallo.
-Jacob. dat stuk hout is plat aan de achterkant. omdraaien gaat dus niet.

- er is nog geen rode lotus maar al wel wat andere planten bij geplant en naar mate de bak ouder word word ie ook mooier. als begint er iets natuurlijker uit te zien

Bekijk bijlage 311296
De zaagkant bedoel je. Dat maakt het inderdaad wat lastiger, eventueel zou je dat kunnen oplossen door er planten op vast te zetten.
 
Er zitten al wat plantenstukjes op. Deze groeit alleen nog niet zo hard.
en het stuk houd kan alleen op deze manier. en ik ben daar om ook eigenlijk helemaal weg van dit stuk.
de tijd doet ook goed zijn ding.

Bedankt voor jullie input.
 

Terug
Bovenaan