kryptopterus
New member
- Lid geworden
- 4 augustus 2025
- Leeftijd
- 26
Binnenkort wordt mijn nieuwe aquarium geleverd, namelijk een Aqua Life modern line 130x60x70 LBH in de kleur leisteen antraciet.
Het idee is momenteel om een gezelschaps bak te maken die hoofdzakelijk gericht is op Zuid Oost Azië kwa visbestand met een uitgesproken aquascape. Groote stukken hout, aangekleed met steen en een achtergrond van planten.
Kwa vis bestaand neem ik redelijk mijn huidige bestand over:
Trichogaster trichopterus (Goud gourami)
kryptopterus bicirrhis (Indische glasmeerval)
Dario Tigris (Dario sp. Myanmar)
Corydoras Sterbai
Japonica garnalen
Vuur garnalen
Techniek:
Eheim professional 5e 600t
Eheim skim 350
Chihiros wrgb2 10th anniversary 120cm
Ik twijfel nog om mijn eheim 4+ 350 die onder mijn huidige bak draait er extra op aan te sluiten.
Hardscape:
Corbo Wood
Zwarte lava steen
Bodem van filterzand
Misschien een voedingsbodem?
Zwarte achtergrond ik twijfel nog tussen folie of verven.
Het hout heb ik al aangeschaft, ik kwam zulke mooie stukken tegen dat ik het niet kon laten deze niet mee te nemen. Helemaal omdat deze elkaar perfect aanvullen.
Aangezien ik op het forum al veel inspiratie heb opgedaan vindt ik het ook leuk om mijn project met jullie te delen. Mochten er nog opmerkingen, tips of vragen zijn dan hoor ik dat graag!
Het idee is momenteel om een gezelschaps bak te maken die hoofdzakelijk gericht is op Zuid Oost Azië kwa visbestand met een uitgesproken aquascape. Groote stukken hout, aangekleed met steen en een achtergrond van planten.
Kwa vis bestaand neem ik redelijk mijn huidige bestand over:
Trichogaster trichopterus (Goud gourami)
kryptopterus bicirrhis (Indische glasmeerval)
Dario Tigris (Dario sp. Myanmar)
Corydoras Sterbai
Japonica garnalen
Vuur garnalen
Techniek:
Eheim professional 5e 600t
Eheim skim 350
Chihiros wrgb2 10th anniversary 120cm
Ik twijfel nog om mijn eheim 4+ 350 die onder mijn huidige bak draait er extra op aan te sluiten.
Hardscape:
Corbo Wood
Zwarte lava steen
Bodem van filterzand
Misschien een voedingsbodem?
Zwarte achtergrond ik twijfel nog tussen folie of verven.
Het hout heb ik al aangeschaft, ik kwam zulke mooie stukken tegen dat ik het niet kon laten deze niet mee te nemen. Helemaal omdat deze elkaar perfect aanvullen.
Aangezien ik op het forum al veel inspiratie heb opgedaan vindt ik het ook leuk om mijn project met jullie te delen. Mochten er nog opmerkingen, tips of vragen zijn dan hoor ik dat graag!