Aquarium 54L inclusief toebehoren - Hoeveel is het waard?


T

Thomaspronk

Guest
Hallo, Ik wil mijn aquarium gaan verkopen omdat ik gestopt ben met de hobby. Hij staat momenteel op marktplaats, zou iemand kunnen aangeven wat ik kan verwachten voor de gehele set? Ik krijg nog niet veel reacties.

http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... e=lr&pos=3

Het is een keurige bak, echter een krasje aan ��n zijde. Verder is alles compleet en keurig bijgehouden.

Overzicht van het aanbod:

Aquarium 54 liter inclusief deksel met lamp
Grind
Waterpomp
Verwarmingselement
Thermometer
2x Spongebob ornamenten
Visnet
Handige tool met diverse opzetstukken
2x achtergrondposter tweezijdig bedrukt voor achterzijde aquarium
Pot met visvoer (circa 30% resterend)
Pot met visvoer voor siervissen
Desinfectiemiddel toe te voegen bij nieuwe vissen
Pot met waterbereiding middel

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik deze graag. Ben benieuwd naar jullie reactie.

Groet,
Thomas
 
Advertentie is niet zichtbaar.

Het is 2e hands, en die bakken gaan niet hard... Als je 50 euro kunt krijgen gelijk toehappen denk ik.
Veel meer zal het niet worden, eerder rekening houden met minder.
 
als je 25euro kan krijgen zou ik het al overwegen, 2e hands bakken zijn al geen drol waard, zeker niet met een kras erop.

zeker de 60cm/54liter bakken staan er heel veel van op marktplaats.
 
Ik heb de link aangepast en deze moet nu als het goed is wel werken. Bedankt voor jullie reacties.
 
Persoonlijk denk ik ergens tussen de 25 en 35 Euro, spijtig genoeg.
Spongebob ornamenten is typisch zoiets wat een ge�nteresseerde waarschijnlijk niet zal willen hebben, de pomp (aquaflow 100) koop ik hier nieuw voor 8/9 Euro.
Verder is het aanbod aquaria gewoon enorm, daar ga je niet veel meer voor krijgen.

Edit: Ik kocht een tijd terug een krasvrije bak (zelfde maat), werkende verlichting, zonder verdere ornamenten en techniek voor 20 Euro.
 
Bedankt voor jullie reacties!
 
Gewoon opnieuw inrichten en doorgaan met tips van dit forum. Dan gaat het vast beter dan voorheen. ;)
 
Met een kras zou ik er niet meer dan 25 euro voor willen geven.
 
jessicapilon zei:
Met een kras zou ik er niet meer dan 25 euro voor willen geven.
Ik had een 80cm met lichtkap voor 20 euro zonder krassen.

Meer dan 10 euro zou ik voor dit bakkie niet geven.
 
Het hangt er denk ik ook een beetje vanaf waar je woont, ik heb mijn 2 60cm bakkies weg kunnen krijgen voor 25 euro per stuk, alleen de verlichting zat erbij, ik heb de verwarmingen/filters dus nog.

Nu de vakantie periode begint is het wel veel lastiger het te verkopen, veel mensen stoppen ermee omdat ze ook op vakantie gaan etc.
 
Het hangt ook zeker af van waar je woont en wat daar het aanbod is. Hier in de regio is het aanbod binnen onze hobby vaal gering en dan zijn de prijzen snel weer hoger dan elders.
 
Botia zei:
jessicapilon zei:
Met een kras zou ik er niet meer dan 25 euro voor willen geven.
Ik had een 80cm met lichtkap voor 20 euro zonder krassen.

Meer dan 10 euro zou ik voor dit bakkie niet geven.

Ik kreeg destijds voor de Juwel Rio125 65 of 70 euro maar die heeft wel enkele maanden op MP gestaan.

Btw, het maakt dan ook nog wel verschil of je een Juwel te koop hebt of bijvoorbeeld een "eigen" merk van de Hornbach die normaal maar 49 euro kosten.
 
Wij hebben onze Ferplast Dubai 80 incl meubel gekocht voor 50 euro.

Voor wat betreft krassen ligt het er voor mij aan waar ze zitten en hoe erg ze zijn of ik een aquarium wel of niet zou kopen en hoe duur die dan is.
 
Een Juwel rio 125 heb ik eens gekocht voor �40. Ik zou hier max �15/20 voor geven.
 
jessicapilon zei:
Botia zei:
jessicapilon zei:
Met een kras zou ik er niet meer dan 25 euro voor willen geven.
Ik had een 80cm met lichtkap voor 20 euro zonder krassen.

Meer dan 10 euro zou ik voor dit bakkie niet geven.

Ik kreeg destijds voor de Juwel Rio125 65 of 70 euro maar die heeft wel enkele maanden op MP gestaan.

Btw, het maakt dan ook nog wel verschil of je een Juwel te koop hebt of bijvoorbeeld een "eigen" merk van de Hornbach die normaal maar 49 euro kosten.
Ik betaalde die 20 euro voor een juwel. Dus echt een koopje
 
Ja dat is dan een koopje hoor. Zoals we al wel zien is het van veel factoren afhankelijk wat je kan krijgen of moet betalen voor een bak. Het vraag en aanbod spel speelt een rol en de staat van de bak ook. En je moet er een beetje geluk bij hebben denk ik.
 
en misschien ook geduld, de iets betere prijs komt vanzelf maar zoals je al zei kan dat wel een paar maaanden duren. meeste mensen staat die in de weg dus zsm weg dat ding.
 
Ja ik heb ook vele biedingen afgeslagen tot iemand het bedrag bood dat ik in mn hoofd had voor de Rio125. Maar ja, dat heeft wel enkele maanden gekost.
 
Allemaal zo goedkope prijzen zeg.

Hier bij mij in de buurt is het wel wat hoger, zeker als je het nieuw koopt.
 
Ik heb zelf zo'n set voor 40 euro gekocht die achteraf ook nog eens lek was. Als je het aquarium vult met water dan zal je m ook sneller en voor meer kunnen verkopen omdat dat bewijst dat ie niet lek is.
 
AquariaManiak zei:
Ik heb zelf zo'n set voor 40 euro gekocht die achteraf ook nog eens lek was. Als je het aquarium vult met water dan zal je m ook sneller en voor meer kunnen verkopen omdat dat bewijst dat ie niet lek is.

aquarium die "langer" leeg heeft gestaan lekt niet persee meteen als je er water in doet, dat kan ook na een paar dagen pas zijn.
 

Terug
Bovenaan