Wat is er nieuw

Aquarium als roomdivider

Lid geworden
4 oktober 2024
Leeftijd
47
Hoi Luitjes,

Mijn vissekom gaat goed. Heb hoop babygarnalen intussen en de windelov babies nog meer. Nu zit ik eraan te denken om een groter aquarium te nemen van 60 cm breed, 80cm diep en 60cm hoog als roomdivider tussen de tv en de eettafel. Dus haaks op de muur. Dan kan ik het van alle kanten bekijken en krijg dan 3 "aquaanzichten" ipv eentje bij een aquarium. Iemand eerder geprobeerd of mooie voorbeelden van?

Ik heb zelf een grote boomstronk die gelooid is. DIe kan ik dan als basis gebruiken voor een boomstam onder water met crypto's en varens erop/erin en de bodem houdt ik dan vrij met wit kleurige bodem en kunnen de vissies eromheen/overheen onderdoor zwemmen. Ik heb daar ooit een youtube video van gezien en nooit vergeten (wel verloren). Dat zag er echt leuk uit.

Ik heb mijn 2mbak als roomdivider tussen de keuken en de zithoek. Werkt prachtig.

Rio240 tussen zithoek en werkplaatshoek, past heel mooi zo.

Bijlagen

• 20250314_153133.jpg
    20250314_153133.jpg
    1.9 MB · Weergaven: 45
Het enige waar je wel even naar moet kijken. De meeste bakken gaan ervan uit dat de achterkant tegen de muur komt.
Waardoor de afwerking soms te wensen over laat.
Het ene merk heeft dat netter afgewerkt dan het andere.
Dan kijk je dus naar gaten in de kap, of zelfs het meubel. Of helemaal geen afwerking aan de achterkant.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan