Aquarium extra ondersteunen


B

Billy87

Guest
Hoi mijn vraag is wil aquarium boven het dressior plaatsen wat je links ziet met extra ondersteuning in de muur door middel van 90 graden dragers en dan laten rusten op het dressior zou dit voldoende zijn mijn juwel 60 liter zakte het blad wel iets door en nu word het een 80 liter zou die dragers het kunnen houden ?

IMG-20181019-WA0013.jpeg
 
Lijkt mij ook een slecht plan, waarom plaats je de bak niet gewoon op het dressoir?
 
Omdat de bak te zwaar en dan zakt het dressior door word Dus wat anders verzinnen
 
Als de bak op de verticale planken van het dressoir rust moet het kunnen, mits er op die plekken ook pootjes onder zitten (op de vloer)
 
Nee zo dit is niet geval denk dat ik hem dan maar in de vensterbank plaats das beton namelijk
 
Dan staat ie vol in het licht van buiten, dat is niet de beste keus.
 
Klopt maar denk dat ik wat voor de ramen maak om zo'n tegen te houden en heb rolluiken als het heel warm word
 
Dan moet je de ramen echt heel donker maken, anders krijg je een heel mooi algenbakje.
 
Je kan toch een paar balkjes zetten in de kast onder de bovenplank zodat alles gestut is?
 
Ja dat zou ik doen, en zorgen dat ie op die plekken ook steun op de vloer heeft, sommige kasten hebben alleen voetjes aan de zijkanten.
 

Terug
Bovenaan