Wat is er nieuw

aquarium helemaal verbouwen??

  • Onderwerp starter Onderwerp starter marmerbijlzalm:)
  • Startdatum Startdatum
M

marmerbijlzalm:)

Guest
Hallo allemaal,
ik zit al een poosje te denken om heel mn aquarium te verbouwen..
het is niet dat ik niet tevreden ben met hoe het er nu uitziet maar zou graag wat anders willen

Ik weet voor de rest nog niet wat ik wil maar ik denk graag vooruit, dus hoe kan ik dit het beste aanpakken? En waar moet ik de vissjes enzo laten? Ik heb nog een andere bak maar die is een hele slag kleiner, en aangezien ze er toch n hele poos in moeten zitten vanwege het 3 weken indraaien? En er moet een nieuwe achterwand in dus dat moet ook weer 24 uur drogen dus het is best een tijd dat ze in die bak moeten zitten

Groetjes sanne
 
Misschien eerst verzinnen wat je wilt? en dan gaan kijken of je diezelfde soort vissen houdt etc..
 
Is het een interne filter in je bak? Een externe kun je gewoon laten meedraaien een paar dagen op bijvoorbeeld een speciekuip.

~ Ivo
 
Ja ik heb een interna filter, maar ik weet zeker dat ik de vissem hou alleen qua inrichting, bodem, plamtjes en achterwand wil ik wat anders, dit is mijn eerste aquarium en het staat nu al een jaartje maar ik heb nu meer ervaring ermee en merk nu toch dat ik in het begin dingen anders had moeten doen, het planten van de plantjes, het hout en stenen wat anders leggen en ik wil graag een zand bodem want ik heb nu heel fijn grind, maar toen ik net begon heb ik alles wat me leuk leek aan planten en bodem bedekking er in gedaan zonder er over na te denken wat het zicht daarna was, kwam door de enthousiasme denk ik :$

Groetjes sanne
 
Ja ik heb een interna filter, maar ik weet zeker dat ik de vissem hou alleen qua inrichting, bodem, plamtjes en achterwand wil ik wat anders, dit is mijn eerste aquarium en het staat nu al een jaartje maar ik heb nu meer ervaring ermee en merk nu toch dat ik in het begin dingen anders had moeten doen, het planten van de plantjes, het hout en stenen wat anders leggen en ik wil graag een zand bodem want ik heb nu heel fijn grind, maar toen ik net begon heb ik alles wat me leuk leek aan planten en bodem bedekking er in gedaan zonder er over na te denken wat het zicht daarna was, kwam door de enthousiasme denk ik :$

Groetjes sanne
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan