Wat is er nieuw

aquarium in de huiskamer 90-45-45 (anomalie)

anomalie

Well-known member
Lid geworden
10 juni 2019
Eigenlijk ben ik een maand te laat met mijn foto album, achteraf eigenlijk jammer dat ik niet alles van het begin af aan heb gefotografeerd.
Het is een bak van 90 bij 45 bij 45. Achter het aquarium is een plank voor planten en links tegen de muur ook. De grote plant staat op een kruk die ik er even achteruit kan schuiven zodat ik overal bij kan.

De planten staan er nu een week of drie in en het begint nu steeds beter te groeien, achterin moet het vooral nog dichtgroeien.
Sinds een dag of tien zitten er 20 garnalen in.
Ik wil een koppel apistogramma gaan houden dus ik heb in de rotsen drie grotten gemaakt van oude kommetjes uit de keuken.
Eerst wilde ik de trifasciata nemen maar het word waarschijnlijk toch de borelli. Ik ga proberen regelmatig wat mooie foto's te posten.

aquarium.JPGaquarium1.JPGaquarium boven.JPGaquarium voor.JPGaquarium2.JPG

Gaaf hoor, erg mooi! Al een idee wat er naast de apistogrammas in gaat komen?

Als ze d'r niet uitspringen worden het oryzias latipes / Medaka rijstvis. Als ze er wel uitspringen gaan ze in een ander verblijf en zal ik iets anders moeten kiezen.
Ik wilde eerst de Sapphire lame medaka nemen, maar heb toch voor een andere variant gekozen: de Reiwa Black Aurora Lame, een hele mond vol.
Ze hebben meer kleurvariatie ze zijn ook veel mooier van de zijkant vind ik.
Ze zijn besteld en arriveren hopelijk ergens deze week.

Mooi hoor!
En ik zie al dat jij niet genept wordt door een tv die het opgeeft: je hebt een veel mooiere om naar te kijken!

Mooi hoor!
En ik zie al dat jij niet genept wordt door een tv die het opgeeft: je hebt een veel mooiere om naar te kijken!
Haha ja inderdaad, en op deze tv is nooit reclame! Ik heb al 15 jaar geen tv meer en geen moment gemist!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan