aquarium kast bouwen


T

tvsjvh93

Guest
Ik heb samen met mijn vriend een aquariumkast gebouwd. Nu de verlichting en de kap nog.
mfrxuly69adjx.jpg

2fRbUNKT2wxDA51qanJvtov2uGojxZaw.jpeg

axcftl5yeufob.jpg


2fRbUNKT2wxDA51qanJvtov2uGojxZaw.jpeg


Dit zijn de resultaten tot nu toe. Volgende stap is led verlichting
 
Mooi!!!!!! Wat hebben jullie als bovenplaat gebruikt dus daar waar de bak op rust?
 
Dankjewel

Zit alleen met de verlichting wil graag over op led strips, maar hoor goede maar ook negatieve dingen. Ik wil in de toekomst behoorlijk wat planten in mijn aquarium, dus het moet wel haalbaar zijn
 
Dankjewel

Zit alleen met de verlichting wil graag over op led strips, maar hoor goede maar ook negatieve dingen. Ik wil in de toekomst behoorlijk wat planten in mijn aquarium, dus het moet wel haalbaar zijn
Ook ik heb een plantenbak.
Kies hoe dan ook voor kwaliteit, zeker als je met planten bezig gaat is dit noodzaak! Misschien kan ik je daar bij helpen. Blader eens door mijn fotoboek, er staat veel in over mijn (JMB-)ledverlichting en de controller.
 
Dankjewel

Zit alleen met de verlichting wil graag over op led strips, maar hoor goede maar ook negatieve dingen. Ik wil in de toekomst behoorlijk wat planten in mijn aquarium, dus het moet wel haalbaar zijn
Wat gebruikten jullie nu als bovenplaat?
 
Wat gebruikten jullie nu als bovenplaat?
Er zitten afdek ruitjes op en daarboven ligt een meubel plaat (komt dus niet in aanraking met vocht)

Bedankt voor de tip als ik thuis ben ga ik even kijken
 
Er zitten afdek ruitjes op en daarboven ligt een meubel plaat (komt dus niet in aanraking met vocht)

Bedankt voor de tip als ik thuis ben ga ik even kijken
Misschien begrijp ik het nog niet goed. Ik doel op de bovenplaat op de foto waar dus de waterpas op ligt? En waar straks het aquarium op komt te staan. Ik vraag het omdat dit materiaal moet zijn dat niet moet gaan trekken, dacht ik.
 
O dat haha ik had het verkeerd begrepen dat is een meubelplaat wilde eerst vot betonplex gaan is betere keuze maar dan moesten we de hele plaat afnemen terwijl we maar de helft nodig hadden. Toen wat aan het google geweest en gelezen dat meerdere mensen een meubelplaat of mdf gebruikten
 
Goededag ik ben even benieuwd wat de maten van jullie aquarium zijn, wil zelf ook met mijn vriend een kast maken maar we weten niet waar te beginnen, wat voor balken hebben jullie gebruikt? Vurenbalken 44 x 44 mm ?? En met wat hebben jullie de balken uiteindelijk afgetimmerd?
 

Terug
Bovenaan