K
Kefkeuhn
Guest
Hallo,
Ik ben sedert enige tijd alleen gaan wonen en mis de aanwezigheid van een aquarium in de woonkamer, daarom heb ik een 'oud'(is 4-5 jaar oud, 2 jaar ongebruikt) aquarium van op de zolder van bij mijn ouders gehaald. En gisteren deze een plaats gegeven in de living in het midden van de living om niet in direct zonlicht te staan of zou ik deze beter wel in direct zonlicht plaatsen?. nu moet er enkel nog een vissen in komen. Ik heb enkel ervaring met guppen en cicliden door het aquarium van bij mijn ouders maar dit aquarium is te klein om cicliden in te houden en guppen tja, daar ben ik eventjes op uit gekeken. graag zou ik eens iets anders hebben maar weet niet goed wat. heb al rondgespeurd op het internet en in de winkel maar ik weet niet 100% goed wat te kiezen en of ze uberhaupt wel bij elkaar mogen gehouden worden.
Volgende vissen zou ik zeker willen:
12 Corydoras Aeneus ( als vissen voor de bodem )
5 Ancistrus Temmincki ( als algeneters, dit zijn toch algeneters? )
20 Cardinalis-Cheirodon Axelrodi Taille ( als schoolvis )
en hierbij had ik graag nog 1 grotere soort gehouden, een man met een harem.
ik dacht aan.
Apistogramma-Ramirezi bleu �lectrique
of
Apistogramma Ramirezi 3-4 cm le lot de 4
ik hoor graag jullie suggestie en commentaar over deze samenstelling
Ik ben sedert enige tijd alleen gaan wonen en mis de aanwezigheid van een aquarium in de woonkamer, daarom heb ik een 'oud'(is 4-5 jaar oud, 2 jaar ongebruikt) aquarium van op de zolder van bij mijn ouders gehaald. En gisteren deze een plaats gegeven in de living in het midden van de living om niet in direct zonlicht te staan of zou ik deze beter wel in direct zonlicht plaatsen?. nu moet er enkel nog een vissen in komen. Ik heb enkel ervaring met guppen en cicliden door het aquarium van bij mijn ouders maar dit aquarium is te klein om cicliden in te houden en guppen tja, daar ben ik eventjes op uit gekeken. graag zou ik eens iets anders hebben maar weet niet goed wat. heb al rondgespeurd op het internet en in de winkel maar ik weet niet 100% goed wat te kiezen en of ze uberhaupt wel bij elkaar mogen gehouden worden.
Volgende vissen zou ik zeker willen:
12 Corydoras Aeneus ( als vissen voor de bodem )
5 Ancistrus Temmincki ( als algeneters, dit zijn toch algeneters? )
20 Cardinalis-Cheirodon Axelrodi Taille ( als schoolvis )
en hierbij had ik graag nog 1 grotere soort gehouden, een man met een harem.
ik dacht aan.
Apistogramma-Ramirezi bleu �lectrique
of
Apistogramma Ramirezi 3-4 cm le lot de 4
ik hoor graag jullie suggestie en commentaar over deze samenstelling