Wat is er nieuw

Aquarium ombouwen naar malawi

• Onderwerp starter Onderwerp starter gerritn
  • Startdatum Startdatum
G

gerritn

Guest
Goedemiddag allen,

Ik heb een vraag ik hewb nu een dubai 100 inclusief orignele en wil die ombouwen naar een malawi bak daar komen veel rotsen (gewicht in) weet iemand of die niet te veel is voor de originele kast. Nou lijkt mij dat dat gewoon moet kunnen anders zou het niet een bijpassen meubel zijn, maar toch even voor de zekerheid checken.

Pff.... daar moet een ervaringsdeskundige op reageren!
In de handleiding staat het i.i.g. niet (stom, eigenlijk).
Mij lijkt, dat hij daar tegen moet kunnen, maar voor de zekerheid kun je Ferplast ff mailen:

Contactformulier Ferplast

je kunt ook lichtgewicht rotsen kopen of zelfmaken indien het qua gewicht niet kan.

Heb net het contact formulier opgestuurd en nu even afwachten. Ook heb ik de rifw gebeld en die zeggen dat het gewoon moet kunnen er komt max 30 kilo gewicht bij aangezien er ook per rots minder water in gaat dan nu.

gerritn zei:
Heb net het contact formulier opgestuurd en nu even afwachten. Ook heb ik de rifw gebeld en die zeggen dat het gewoon moet kunnen er komt max 30 kilo gewicht bij aangezien er ook per rots minder water in gaat dan nu.

Laat je nog even weten wat de reactie van Ferplast was?
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, en is in de toekomst wellicht handig voor mensen met dezelfde vraag....

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan