Wat is er nieuw

Aquarium op PetsPlace besteld, wie heeft dat ook?

Tiny_25

Well-known member
Lid geworden
17 januari 2013
Vorige week een gloednieuw aquarium zonder meubel besteld.
Een Juwel Rio 240.
Moest een toeslag van €19.95 betalen voor het transport.

Volgende dag stond er bij de bestelling:
Status: voltooid.
En al snel kreeg ik het verzendlabel van PostNL.
Sindsdien geen enkele activiteit meer.
Pakket is nog niet door PostNL ontvangen, staat er.
Petsplace zegt dat het verstuurd is.

Nu kan ik mij vaag herrinneren dat het wat jaren terug exact zo ging bij mijn Juwel Rio 180.
Verzendlabel bleef op: Nog niet ontvangen door PostNL, staan.
Circa drie dagen later stond er plots een extern transportbedrijf voor de deur met mijn aquarium.
Gelukkig was ik thuis.

Daarom denk ik dat het nu ook zo zal gaan.
Alleen duurt het nu wel erg lang.
Ik heb geprobeerd weer te bellen, maar ze hebben er een automatische beantwoorder erop gezet met: Door drukte kunnen we geen telefoontjes aannemen en ze verwijzen naar contact via de email.
Dus ik mailen.
Kreeg vrij snel een automatische reactie terug met: Door drukte duurt de reactietijd ongeveer 15dgn (zoiets was het).

Wie heeft ook een aquarium online bij Petsplace besteld?
Met wie werd het bezorgd?

Ik heb geduld, maar een levering heeft nog nooit zo lang geduurd als ik daar wat bestel.

Ik haal ze altijd op zeker na de laatste keer waarbij ik bellen in het glas had zitten zal ik nooit een bak via een bedrijf als pets place bestellen.
Ja als ik hem om de hoek bij de lokale pets place af kan halen.

Alleen een maatwerkbouwer zou ik er mee vertrouwen aangezien die veelal eigen vervoer gebruiken en goede afspraken maken.

Je hebt 14 dagen herroepingsrecht, zou zeker geen 15 dagen op reactie gaan wachten.

Ik zou ook annuleren. En als je koopt in de winkel gelijk de doos los trekken om te inspecteren, heb je ook geen discussie of gedoe mocht er iets mis zijn met het glas.

Ik kan me wel voorstellen door alle gladheid dat er serieus vertraging op zit en dat de bezorgers achter lopen. Maar dan nog mogen ze je wel laten weten hoe en wanneer het nu wél komt...

Heb er meerdere online besteld en die zijn alle prima aangekomen. Netjes vast gezet op een pallet / mini pallet.

Ik haal ze altijd op zeker na de laatste keer waarbij ik bellen in het glas had zitten zal ik nooit een bak via een bedrijf als pets place bestellen.
Ja als ik hem om de hoek bij de lokale pets place af kan halen.

Alleen een maatwerkbouwer zou ik er mee vertrouwen aangezien die veelal eigen vervoer gebruiken en goede afspraken maken.

Je hebt 14 dagen herroepingsrecht, zou zeker geen 15 dagen op reactie gaan wachten.
Die 14 dagen herroepingsrecht gaan in vanaf het moment van ontvangst van de goederen (of afsluiten van een dienst, zoals bv internet), niet vanaf moment van bestellen. Wat dat betreft ken 't wat lijden.

Inhoudelijk; ik heb mijn Oase bak+meubel bij Ocean&Lake in bestelling staan, die komen 'm t.z.t. zelf brengen - ik woon aardig in de buurt gelukkig.

Ik ga er vanuit dat er toch minstens met track en trace wordt gewerkt bij een besteld product als bijvoorbeeld een aquarium.

Toch?

Persoonlijk heb ik mijn aquarium met meubel gekocht bij een LFS gekocht en meteen mee naar huis genomen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan