aquarium-planten.com

Lid geworden
2 sep 2014
Ik ben vandaag gebeld door een medewerker van aquariumplanten-online.com en die hield vol dat het onmogelijk was dat de plantjes daadwerkelijk uitgedroogd waren, ze verstuurden er honderden naar heel europa en dat ging altijd goed enz. enz. Uiteindelijk overeengekomen dat ik het twee weken aanzie en als ze dan nog niet groeien ik nieuwe krijg toegestuurd. Waarschijnlijk neem ik toch al eerder weer contact op omdat de plantjes nu al uit elkaar aan het vallen zijn in mijn bak (eerst verdroogd, nu weer nat = goed recept voor prut).

Lid geworden
28 jun 2012
Ik heb niet te klagen over dit bedrijf.
Leveren mijn planten altijd op tijd, goed verpakt, nooit problemen gehad.
Planten gingen ooit na 1 week dood, bij volgende bestelling doorgegeven en kreeg de planten die dood waren gegaan gratis erbij.

Lid geworden
24 apr 2013
In januari een JBL extern filter gekocht welke nu lekte. Na mailcontact ben ik gebeld en kon er mee naar een aqauriumzaak hier in de buurt en werd het keurig onder garantie opgelost.
Prima service dus!

Lid geworden
2 sep 2014
Ik zal nog even laten weten hoe het is afgelopen met mijn bestelling:
- Javavaren is alsnog overleden (begon na 2 weken massaal van onderaf weg te rotten en zorgde voor een algenplaag voor ik doorhad waar het aan lag, ik heb nu alle bladeren weggeknipt en kijk of de wortelstronk weer nieuwe bladeren gaat vormen)
- Fissidens is op 1 takje na veralgt (want het was zo dood als maar kan) en overleden. Dat ene takje probeer ik nu uit te laten groeien en dat gaat redelijk, dus er is nog wat hoop.
- Blyxa is voor de helft overleden, de andere helft slaat nu een beetje aan
- Utricularis is overleden (verslijmd)

Planten die het wel doen:
Cabomba
Rotala indica
Hydrocotyle sp. japan (leek geheel verdroogd maar beschikt over veel veerkracht zo blijkt) - heeft wat blaadjes laten vallen maar groeit als kool
Christmas moss
Eleocharis parvula

Onzeker:
De lotus heeft nog niet besloten, geen verse bladeren en die paar blaadjes die het had zijn verslijmd. De bol is echter nog niet rot ofzo, dus ik wacht af.

Naast dit alles zitten er nu 3 soorten slakken (ongewenst maar ook niet heel storend) in de bak, en heb ik er een bloedzuiger uit geplukt (slaketende soort, maar toch). Ik ga niet eens meer de moeite nemen om ze te bellen, ik wil geen planten meer van deze tent. Ik heb gelukkig geen andere bloedzuigers gezien dus het was waarschijnlijk een eenling, maar ik schrok behoorlijk.
Heb saarna een potje monte carlo besteld bij aquaplantsonline.nl ter vervanging van de utricularis en dat kwam netjes aan zoals ik zou verwachten en slaat ook al redelijk aan. Voortaan bestel ik de planten wel daar. En die fissidens bestel ik nog wel eens bij veldhuis ofzo, al is het daar wel veel duurder. Of mn mini takje moet het echt heel goed gaan doen dat dat niet meer nodig is.

Lid geworden
27 aug 2014
Ik heb hier 2 keer mijn planten besteld. 1e keer was alles prima in orde. 2e keer had ik een verkeerd plantje ontvangen, even een mailtje over gestuurd. Mailtje terug gekregen dat ze het juiste plantje zouden opsturen, deze heb ik 2 dagen later netjes ontvangen. Ik heb dus niks te klagen over deze site.

Lid geworden
17 jul 2014
Ik heb deze week plantjes en nog wat andere spullen besteld bij aquarium-planten.com. De levering was snel en goed ingepakt. De prijzen zijn prima (vind ik). Niet alles is op voorraad, maar dit staat netjes aangegeven. Ik had de volgende planten besteld:

- Ceratopteris thalictroides: Grote volle bos. Hing wel wat slap, maar dat komt misschien door het transport.
- Bolbitis heudelotii: Redelijk vol bosje. Blaadjes waren een beetje vies, maar dit heb ik zelf afgespoeld.
- Anubias coffeefolia: Ziet er prima uit.
- Anubias minima : Ziet er prima uit.
- Flame Moss: Mooi vol bakje.
- Fissidens fontanus: Hoeveelheid viel erg tegen. Waren maar een paar kleine stukjes en zal dus lang duren voordat dat een mooie bos wordt.
- Eleocharis parvula: Ook een stuk minder dan verwacht. Potje was vrij leeg, alleen in het midden zat een plukje.

Conclusie over de plantjes zelf: Zien er mooi groen uit, maar hoeveelheid kan tegenvallen (zie foto's).

542454thomasd_0_82_dsc_0989.jpg
(ter vergelijking, bakje met flame moss bevat 50cc als het goed is.)
619633thomasd_0_82_dsc_0990.jpg
696143thomasd_0_82_dsc_0991.jpg

Lid geworden
23 mrt 2005
Gisteren een bestelling binnen gekregen. Alle planten zagen er werkelijk prachtig uit, behalve de Utricularia graminifolia. Die zat niet goed op het matje en bij het plaatsen in het aquarium viel zo goed als alles uit elkaar. Een mailtje gestuurd dat ik tevreden was over de planten, op die ene soort na en het volgende mailtje teruggekregen:

"Beste Jeffrey,

Ik heb vandaag onze voorraad nagekeken en de matjes van de laatste levering blijven ook niet mooi en zitten inderdaad niet vast op het matje.
Ik heb Utricularia graminifolia op de site uitgezet tot de geleverde kwaliteit weer beter is.
We hebben � 4,95 via Sisow terug laten boeken op Uw rekening.

M.V.G. Lilian
Team Aquarium-planten.com"

Uitstekende klantenservice. Ik ben er heel tevreden over.

Lid geworden
16 aug 2012
jessicapilon zei:
Dat is netjes hoor.
gingen ze met iedereen maar zo om....

Mascha&Ivo zei:
Klantenservice: schandalig!
(toch in ieder geval bij onze laatste bestelling)

Bestelling ontvangen, van ��n plantje (x4 stuks) was niets over.
Emailtje gestuurd. Geen reactie.
7 weken en 3 herinneringen verder: geen reactie.
Voor de gein nogmaals - de tel zijn we kwijt - een bericht gestuurd, maar de beroerdste zijn we ook niet.
Eens kijken of ze het deze keer wel voor elkaar krijgen... :juggle:

Lid geworden
25 apr 2013
Hier ondertussen al meerdere keren besteld, en tot nu toe alles in goede staat ontvangen! Zeer tevreden over deze winkel.
zeker de Catapa bladeren, deze worden in een flinke zak geleverd.

Bertus

AquaForum Donateur
Lid geworden
2 sep 2008
Leeftijd
75
Voor de gein nogmaals - de tel zijn we kwijt - een bericht gestuurd, maar de beroerdste zijn we ook niet.
Eens kijken of ze het deze keer wel voor elkaar krijgen??

Laten ze zich nou voor 1 plantje in de COM kijkert

Nee, dan maar Aquaplantsnline.
Daar ben je dan beter uit.

Lid geworden
26 mei 2015
Kwaliteit van het assortiment
Mos e.d. niet al te grote porties, maar ok voor de prijs. Twee lotus plantjes heel erg klein. Beide slechts twee kleine blaadjes, als die een tik krijgen van het transport wordt het spannend. Vallisneria en pogostemnon wel portie die je mag verwachten.

Breedte van het assortiment (vissen en producten)
uitstekend

Prijsstelling
Goedkoop. Maar dan kreeg ik ook wel (erg) kleine plantjes.

Lid geworden
18 aug 2014
Leeftijd
33
2x grote bestelling gedaan van 80 euro bij www.aquarium-planten.com, Alle planten waren supermooi en het zag er super uit.
Levertijd was ook bijzonder snel. Avonds 11 uur besteld en overmorgen ochtends kreeg ik het geleverd.

Wat mij ook vooral aanspreekt is het grote assortiment en de prijzen.
Ik heb ook contact gehad met aquaplantsonline en deze vond ik niet echt klantvriendelijk via de mail.

Bertus

AquaForum Donateur
Lid geworden
2 sep 2008
Leeftijd
75
Nee, Die hebben het OOK razend druk.
Daar zijn we echt wel goed bekent, en weten hoe het er daar aan toe gaat.

Lid geworden
27 nov 2011
Ik heb er voor het eerst een bestelling gedaan en ben erg tevreden. Mooie plantjes, goed verpakt en een vlotte levering. Ik vind het ook een voordeel dat ze door de week dagelijks verzenden, aan de andere kant heeft APO een breder assortiment aan overige spullen.

Lid geworden
6 jan 2016
Leeftijd
39
Toevallig van de week ook weer wat plantjes en twee stukken spiderwood besteld.

Koop hier eigenlijk altijd mijn planten omdat ik simpelweg super tevreden ben over de service en kwaliteit.

Voor het kopen van hout of stenen vind ik het ideaal dat de eigenaresse heel veel op foto zet en je daardoor echt een stuk hout of stuk steen kan uitkiezen en kopen.

Het spiderwood is van een zeer goede en zware kwaliteit, even wat anders dan dat iele spiderwood van SuperFish ;)

Verpakking en verzending gebeurt met veel zorg.

Lid geworden
7 okt 2019
Na wat rekenwerk en dankzij het grote aanbod besloten hier planten te bestellen. Ik had het beter een dag eerder kunnen doen (op woensdagavond ipv donderdagavond) omdat ze van vrijdag tm zondag niet verzenden ivm het weekend. Maar op de dinsdag kwamen de planten in goede gezondheid aan, mooie bosjes met gezonde wortels en prima hoeveelheden per plant. Javavaren was zelfs groter dan ik had verwacht, maar het was ook de enige plant met hier en daar wat bruine plekken. Tevens heb ik andere artikelen besteld waardoor de verzendkosten wegvielen. Erg fijn, want voor deze totaalprijs kun je het niet bij een lfs of tuincentrum halen, zeker niet als er nog reiskosten bij komen kijken. Ze hebben een nieuwe klant erbij :petjeaf:

Bovenaan