Wat is er nieuw

aquarium ramen onder de alg

  • Onderwerp starter Onderwerp starter grero
  • Startdatum Startdatum
G

grero

Guest
goede morgen , ik heb gister een aquarium gehad,maar stond al heel lang droog, nu zitten de ramen onder hard nekkig alg , de bak stonk ook ,maar hoe krijg ik dat alg van de ramen , ben al met scheermesje in de weer geweest , maar dat werkt niet echt , wie heeft de oplossing,mvg grero
 
Probeer het eens met een schuursponsje. Ik neem aan dat het groene aanslag is?
 
Van die witte wondersponjes werken heel erg goed tegen die groene algen op de ruiten. Je hoeft dan alleen maar water erbij te gebruiken.
 
Probeer het eens met een schuursponsje. Ik neem aan dat het groene aanslag is?
uiteraard niet de schurende kant.... dan kun je alsnog niet door de ruit heen kijken, maar dan permanent...
 
Met natuurazijn probeer ik vaak de binnenkant van een aquarium schoon te maken als het echt hardnekkig is. Soms wil dat nog helpen, en heb is niet heel erg als daar per ongeluk een restje van achterblijft als je het aquarium weer gaat vullen. Iets wat met zeep natuurlijk moeilijker is.

Edit: Als het aquarium droog staat dan hè 😉
 
uiteraard niet de schurende kant.... dan kun je alsnog niet door de ruit heen kijken, maar dan permanent...

Ik gebruik al jaren die huishoudsponsjes en als die nat zijn dan krijg je daar niet snel krassen van hoor.
 
Ik had het zelfde probleem.. Bij de kruidvat verkopen ze witte wondersponzen die werken het beste om de ruiten schoon te krijgen. Dan ben je echt zo klaar.
 
Ontkalker voor je koffiezetapparaat werkt ook goed.
 
AquaCafe
Help Users
      jessicapilon: zo even Sky uitlaten
      Terug
      Bovenaan