Wat is er nieuw

Aquarium repareren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Raf
  • Startdatum Startdatum
Zelf iets stuk doen en dan onder de garantie vallen,of wat bedoel je precies C�dric?

als jij zelf iets sloopt zit daar echt geen garantie op hoor.

ik heb een tijdje in een speelgoed winkel gewerkt, daar kwam een jongetje terug met zijn RC auto die het niet meer deed. wat bleek? hij had hem in de sloot gereden. daar heb je dus geen garantie op.

maar ben benieuwd wat de verkoper terug mailt.

Seabait zei:
Zelf iets stuk doen en dan onder de garantie vallen,of wat bedoel je precies C�dric?

Ik bedoel dat als Raf nu ondertussen er zelf iets stuk aan had gedaan (niet met opzet), geld dit dan ook niet onder de garantie?

Natuurlijk niet oliebol,zou wat zijn 😉

RichD1011 zei:
als jij zelf iets sloopt zit daar echt geen garantie op hoor.

ik heb een tijdje in een speelgoed winkel gewerkt, daar kwam een jongetje terug met zijn RC auto die het niet meer deed. wat bleek? hij had hem in de sloot gereden. daar heb je dus geen garantie op.

maar ben benieuwd wat de verkoper terug mailt.

Oh, ik dacht dat dit nog wel onder de garantie viel.

Maar ik kan het altijd wel begrijpen dat dat niet onder de garantie valt, dan kan je het zo maar stuk maken en dan 2 maanden erna teruggaan klagen dat het stuk is (was nu maar een voorbeeld, wil ik niet mee zeggen dat het ook zo is) .

Ik ben alvast ook benieuwd wat de verkoper gaat zeggen, al heb ik zo een vermoeden dat Raf niet echt een stap verder gaat zijn.

Seabait zei:
Natuurlijk niet oliebol,zou wat zijn 😉

Haha, het klonk al wat raar, maar het kon toch maar eens h�.

Maar als je er dieper op in gaat, kan het niet echt (zie mijn vorige post) .

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan