Aquarium (speciaal) zaken die de moeite zijn om een uurtje voor om te rijden

Jelle86

Well-known member
Lid geworden
11 juli 2012
Berichten
321
Leeftijd
38
Locatie
Denekamp
Hallo Allemaal,

Geregeld zit ik voor het werk op verschillende plekken in Nederland.
Als je zoekt op aquarium zaken kom je genoeg specifieke info tegen. Maar wat zijn nu de top 10 grote speciaal zaken in Nederland die de moeite waard zijn om eens voor om te rijden na het werk?
En dan bedoel ik dus niet een gemiddeld tuincentrum die waar de aqua afdeling er net bovengemiddeld uitziet.

Voorheen zat hier in de buurt aquaria Veldhuis (wat ik wel beschouwde als een grote speciaalzaak) maar die is gestopt.

Ik ben benieuwd:)
 
Tja Frits Kuiper is best een leuke zaak. Geen hele grote en wat gedateerd qua uitstraling. Maar wel vrij veel visjes en je zou eens op de site kunnen kijken alvorens langs te gaan.

 
Als je stukje de grens over gaat zou ik eens bij zoo zajac gaan kijken. De grootste dierenwinkel van de wereld zeggen ze.
Niet alleen vissen maar daar hebben ze eigenlijk alles.
op YouTube is er ook genoeg over te vinden.

Binnen Nederland is diebo in Nieuwegein een grote winkel wat ik ook altijd wel de moeite waard vind.
 
Kijk dit zijn inderdaad het soort zaken waarnaar ik op zoek ben.
Zoo zajac kom ik zo te zien geregeld in de buurt als ik over de 31 langs Bottrop rijd.
 
Kijk dit zijn inderdaad het soort zaken waarnaar ik op zoek ben.
Zoo zajac kom ik zo te zien geregeld in de buurt als ik over de 31 langs Bottrop rijd.
Ja zo ver is het niet vanaf de grens . Ik combineer het meestal met centro in Oberhausen dat blijft ook altijd mooi.
 
Utaka in Amersfoort. Vrijwel alleen bijzondere vissen. Guppen en dergelijke ga je er niet vinden, wel heel veel andere mooie en interessante soorten. Op maandagen is hij gesloten.
 
Almelo, Aquadeco? Maar die ken je misschien wel. Zat altijd in Rijssen, nu aan Het Wndelgoor sinds enkele weken.
 
Ahh top bedankt. Zo te zien beide grote winkels.
Ik zet ze beide op mijn lijstje.
 
Als je van cicliden houdt, in Woudenberg zit VKC (Van Keulen Cicliden) is niet zo ver van Amersfoort.
 
Terug
Bovenaan