Aquarium van JGA


J

JGA

Guest
Ik ben een paar jaar niet meer actief geweest hier op het forum.
Mijn vorige account naam was Platy.
Ik heb nu een subtropisch aquarium van een meter, hier een overzichtsfoto.
2hqcup5.jpg
jfg76v.jpg
 
Van alles, onder andere: rainbowshiners, vijfstreepbarbelen, brokaatbarbelen wildkleur, sewellia's, garra rufa en rhinogobius.
 
Welkom terug op Aquaforum JGA alias Platy en mooie bakjes wat je hebt maar wat die gifkikkers betreffen maken die veel lawaai met kwaken ?
 
Prachtig, kikkertjes zijn altijd erg leuk. Sta er vaak naar te kijken bij de LFS hier.
Welkom terug :)
 
Leuk kerstcadeau voor de buren; koptelefoons. En dan jezelf lekker trakteren op de kikkers :)
Spijtig dat die zo'n herrie maken want die zijn echt zo mooi van kleuren , ik heb dat al eens gezien bij iemand en die had werkelijk verschillende kleuren zitten dat je er op slag verliefd op werd.
 
Ik hoor ze in de kamer er naast en de hal, dus misschien niet handig in een appartement, maar het kan ook nog per kikkersoort verschillen.
 
Ik hoor ze in de kamer er naast en de hal, dus misschien niet handig in een appartement, maar het kan ook nog per kikkersoort verschillen.
Gezien ik een rustige sfeer wil behouden met mijn buren ga ik me er toch niet aan wagen.
 
Mijn camera van mijn mobiel is kapot, deze zijn met de selfiecamera gemaakt...
Hopelijk binnenkort weer eens wat betere foto's.
in4m88.jpg

2d17gw6.jpg
 

Terug
Bovenaan