Wat is er nieuw

aquarium virus

anomalie

Well-known member
Lid geworden
10 juni 2019
Hallo allemaal, mijn naam is Giel en ik ben sinds kort besmet met het aquarium virus.
Ik ben een paar jaar geleden al bezig geweest met het kweken van rainbow shiners in een vijverbak buiten, maar ik heb nog nooit een aquarium gehad.
Ik heb via marktplaats een juwel rio 125 gekocht met het idee om simpel en goedkoop te starten, maar dat simpel en goedkoop is natuurlijk alweer overboord en het aquarium project is al aardig uit de hand aan het lopen.
De pomp maakte herrie dus ik heb een andere besteld, ik heb zelf een onderkast gebouwd en ik ben al de hele week aan het lezen op dit forum over vissen en dergelijke.
Ik ben bijna zover om mijn bak in te richten en nu komen er natuurlijk allerlei vragen bovendrijven omdat ik een absolute beginneling ben wat betreft aquaria.
Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen!

Bij virus 1,5 meter afstand houden! :br:
Straks staat je huis vol met bakken!

Maar welkom natuurlijk en ben benieuwd naar je plannen met de rio! Heb Er zelf ook één en vind het een leuke maat.

Hartelijk dank allemaal voor het warme welkom!

Ik wil van de Rio een gezelschapsbak maken met veel planten, ik wil garnalen en wat kleine nano visjes houden. Ik weet nog niet precies welke soort of soorten, in ieder geval "beginners vissen".
Maar ik probeer eerst mijn pomp helemaal stil te krijgen. Heb gisteren een nieuwe binnen gekregen, dus ik ben op dit moment nog aan het prutsen met dat ding.
De meeste mensen zouden er geen last van hebben maar het zoemt nog teveel naar mijn zin.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan