Aquarium voor een klant


Vind het wel meevallen hoe mooi.
Persoonlijk vind ik het extra knudde dat je geanodiseerd aluminium open gaat zagen en dus de anode laag aantast om het vervolgens in mekaar te gooien en te gaan gebruiken in een giga vochtige omgeving..
Kaal aluminium+warmte+vocht=bloemkolen
Zal toch wel mee vallen denk ik in onze hobby gebeuren die hoge luchtvochtigheid.
Zie de frames van dit spul toch ook met enige regelmaat bij zo wel zout als zoet water voorbij komen.
Meen zelfs dat er een bakken bouwer ze standaard levert bij hun bakken (ben alleen even de naam kwijt. :sorry:)
 
Mwa Opzich..
in mijn meubel is het altijd rond de 27 graden, heb mijn bioloog niet giga ingepakt of afgedekt..
Luchtvochtigheid hangt zonder droger rond de 70-80%

Als je een open sump of bioloog hebt kan je dus vrij makkelijk naar de 100% gaan, zeker met zout verrot je aluminium dan best vlot
 
Mwa Opzich..
in mijn meubel is het altijd rond de 27 graden, heb mijn bioloog niet giga ingepakt of afgedekt..
Luchtvochtigheid hangt zonder droger rond de 70-80%

Als je een open sump of bioloog hebt kan je dus vrij makkelijk naar de 100% gaan, zeker met zout verrot je aluminium dan best vlot
Daar heb ik eerlijk gezegd niet bij stil gestaan heb ook totaal geen ervaring met sump of bioloog altijd een gesloten systeem gehad.
 

Terug
Bovenaan