aquarium


S

sprietje

Guest
wat zouden jullie voor deze bak betalen .... compleet!!

hfOZv8AlOZJwMEh1v_-UlqmV_ybN4wbH.jpeg
 
Zet de maten erbij.
Laat de lampen zien,en het filter.
Dan kan er een schatting gemaakt worden.
 
ik vind het een heel mooi aquarium, maar eerlijk gezegd zou ik het niet willen kopen met vissen.
 
De maten zijn 1,6meter lang 60 cm hoog en 60 cm diep.Hij is verder helemaal compleet plus kast en in de kast staat nog een groot bioloog. Incl ook de vissen maar die zou ik eventueel al ergens anders kunnen onder brengen.
 
Is een mooie maat. Inderdaad.
Nu maar wachten,he.

En zet erbij ,Waar ,hij staat.
 
De prijs is all in dus ook de kast.

De kast is een beetje aubollig maar als het je smaak is dan max 200 euro.

Ik vind de klep namelijk niet erg netjes en de deurtjes zou ik strakker willen en niet met de gleuven erin.

Maar heb je een boeren euh landelijke inrichting en hij past erbij prima.

Maar aangezien dit soort kasten bij de kringloop max 50-100 euro kosten zou ik beginnen met een bod van 100 Euri dan hoor je vanzelf zijn tegenbod
 
Zal het grootste obstakel zijn, past het in het interieur.
 
ik zou er, leeg, wel ongeveer 150 euro voor neer willen tellen.
kast kan geschilderd worden en er kunnen ook nieuwe knoppen op, lijkt me het probleem niet zo.
 
Je zal iets moeten doen wat een eiken dressoir met een aquarium dat is afgewerkt met vuren is nou niet hmmmmmm je weet wel
 
Deze moet 350 opleveren volgens de verkoper. Ik had er ook wel interesse in maar niet voor die prijs.
 
Voor 350 euro zeker niet zijn nou niet bakken waar een groot publiek voor is.
 
Ik vind het wel een mooie bak, maar rond de 200 euro is wel de max. 350 zou ik er nooit voor betalen.
 
Martin vd V zei:
Maar heb je een boeren euh landelijke inrichting en hij past erbij prima.

Naa, wij hebben ook een landelijke inrichting, maar daar staat deze kast foeilelijk bij haha.

350 is wel veel voor zo'n aquarium, maar ik zal er �berhaubt niet veel voor uit willen geven omdat het visbestand niet naar mijn zin is en het aquarium is ook niet mijn smaak met die ombouw enzo.
 
Tja, het klinkt misschien veel �350, maar als je bedenkt dat je er alles bij krijgt valt het nog wel mee denk ik zo..

Die vissen zijn niet goedkoop en ik heb zo'n vermoeden dat als de verkoper alles apart verkoopt hij wel meer dan 350 euro ervoor kan krijgen.
Alleen die stenen/hout etc is al minstens �40/50 waard.
Visjes tel ik er zo een stuk of 26, dus dat is zo �100 aan vis..
Bakken 2e hands zijn helaas niet zoveel meer waard en dan is het net wat de gek ervoor geeft.. maar �100/150 voor die maat is niet heel onredelijk..

Dan de kast.. die zou ik voor mijn verdriet nog niet willen hebben.. maargoed stel dat iemand hem mooi vind mag hij wel een tientje of 2 kosten. Incl bio filter en pomp �50..

optelsommetje: �300-350

Dus vraagprijs is niet heel onredelijk ;)
 
300 euro is een mooi prijsje.
Alleen een lichtkap van die maat kost al 300 euro.koop daar nog eens een filter bij...
Ik vind het een mooi prijsje voor een mooie maat.
 
Ja hoor 300 euro compleet zou ik er ook wel voor willen betalen.
 
�200,- max.
De vissen moet je ook maar willen hebben en zouden bij mij bijvoorbeeld geen lang leven hebben aangezien ik discussen heb.
Dus de inrichting en vissen zou je niet mogen tellen ;)
 
Integendeel, de aanwezigheid van vissen is juist waardeverlagend. Mensen willen zelf hun visbestand samenstellen (geldt ook voor de inrichting).
 

Terug
Bovenaan