aquarium123

Lid geworden
18 feb 2015
Ben benieuwd zodra hier alles staat ga ik ook een bestelling plaatsen na het lezen van alle positieve reacties

Lid geworden
11 apr 2015
Leeftijd
39
Website
www.keukenprobeersels.nl
Super service!

Geen planten besteld maar drakenstenen (ohko) (planten nog niet, maar zodra ik aquarium heb en de ''hard scape''(?) in orde heb dan ga ik deze gelijk bij ze bestellen.

Vrijdag 10 april mailcontact met ze gehad, ze hadden geen stenen meer op voorraad volgens hun site dus ik gemaild of ze aan konden geven wanneer. Hierop vrij vlot antwoord dat ze maandag weer een lading binnen kregen, ook drakensteen.
Als snel besloten dat drakensteen hetgeen is wat ik wil/zoek. Ze boden aan om via whatsapp of mail foto's door te sturen zodra ze het binnen hadden. (mijn mobielnummer doorgegeven zodat we via whatsapp maandag contacten)
Maandag (gisteren) whatsappje van Richard van Aquarium123 met foto's van de stenen in de dozen. Of ik even door wil geven wat de formaat is van mijn aquarium dan ging hij een mooie selectie maken.
Aquarium wat ik hopelijk eind van de week geleverd krijg is een 60L aquarium (L58.5xB32)
En ja hoor, iets later een paar foto's terug met een 10-tal drakenstenen en de prijs. Even goed bekeken en later via de site gelijk de bestelling (60cm set) gedaan! Scherpe prijs voor deze set incl. versturen!
Via iDeal betaald en nog geen uur later bevestiging dat het pakketje ingepakt is en klaar staat om verstuurd te worden.
Vandaag (dinsdag) het pakketje ontvangen. Snel verzonden en ontvangen. Zeer netjes en stevig verpakt. Ik ben er helemaal happy mee!
Foto's:
Goed verpakt in een stevige doos met gesnipperd karton als vulling zodat de stenen nergens heen kunnen
IMG_0354.jpg
IMG_0355.jpg
De Drakenstenen bij elkaar, in plastic
IMG_0357.jpg
De Ohko stenen gewassen
IMG_0360.jpg
IMG_0361.jpg
IMG_0363.jpg

Net lekker druk ermee geweest om te kijken hoe ik ze het mooist in het aquarium krijg. :D

Lid geworden
11 apr 2015
Leeftijd
39
Website
www.keukenprobeersels.nl
Gisteren zijn mijn planten die ik van de week besteld had bij Aquarium123 netjes thuisbezorgd.
Van de week nog via WhatsApp contact gehad over verschillende dingen, zo heb ik adhv foto's via de whatsapp wat dingen uit kunnen kiezen.
Nadat ik navraag had gedaan of ze ook de cocosnoot met javamos nog hadden (helaas, hadden ze niet...) kwam ik er wel achter dat ze veel meer hebben dan op de site vermeldt, zoals de driftwood met anubias en de christmasmos die ik besteld heb. Dus mocht je iets willen wat je niet gelijk op de site ziet, even mailen naar ze ;)

De planten kwamen aan in een stevige doos, aangevuld met papieren proppen zodat de inhoud nergens heen kan.
IMG_0449.jpg
IMG_0450.jpg

Uitgepakt
IMG_0454.jpgIMG_0455.jpgIMG_0456.jpgIMG_0457.jpgIMG_0458.jpg

Doosje en omhulsel eraf, even gewassen
IMG_0459.jpgIMG_0460.jpgIMG_0461.jpg

In het aquarium en een dag later
IMG_0466.jpg

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 feb 2011
Leeftijd
54
Ziet er allemaal netjes uit hoor.
Nu mag het dus gaan groeien.Leuk die 2 kleuren op de bodem hoor,

Lid geworden
11 apr 2015
Leeftijd
39
Website
www.keukenprobeersels.nl
Van de week weer een plantje besteld (Amazone) ook een magneetcleaner en wat filterwatten.
Je kunt er nu ook voor kiezen dat het bij een postkantoor afgeleverd wordt, wat mijn voorkeur heeft zodat ik het na werktijd gelijk bij het postkantoor kan afhalen.

Pakketje met een dag in huis, keurig verpakt en als verrassing zaten er nog twee extra plantjes bij (de twee rechtse zaten er extra bij, de linker als 1 besteld maar in 2-en kunnen doen), helemaal top! :D
208F2119-EF8F-46B7-AA0D-735F68A63AB3.jpg
(Planten schoongespoeld, bijgewerkt en klaar voor in het aquarium)

Lid geworden
4 apr 2014
ik heb hier onlangs ook 2 keer wat besteld. Met name vanwege de actie met het lage minimumbedrag voor franco levering (�15,-). Bijna alle plantjes zagen er goed uit, behalve de alternanthera rosaefolia, dit was nog niet meer dan een bosje stekjes.

desalniettemin heb ik ze toch geplant en lijken ze het goed te doen.

zeker voor herhaling vatbaar dus.

Lid geworden
18 sep 2019
Leeftijd
43
Is er iemand die ook klant is bij "Aquarium123.nl" ? De shop is al een aantal weken "gesloten voor privéredenen"
Dit gebeurde meteen na mijn 2de bestelling en blijft onveranderd tot vandaag. (+_ 3 weken)
Omdat mijn 2de bestelling niet volledig was en ik op een paar artikelen aan het wachten ben, heb ik al een paar keer gemaild
maar helaas. Ook via facebook totaal geen reactie.
Ik hoop dat ik het mis heb en dat er iemand wat meer nieuws heeft of is dit een scam?
Wie iets meer weet is alvast bedankt om me even een seintje te geven

Bijlagen

Lid geworden
6 mei 2015
Leeftijd
18
Dat is een betrouwbare winkel. Als die privéredenen zo erg zijn dat ze tijdelijk moeten sluiten snap ik ook wel dat ze niet reageren. Ik zou even geduld hebben...

Lid geworden
18 sep 2019
Leeftijd
43
Dat is een betrouwbare winkel. Als die privéredenen zo erg zijn dat ze tijdelijk moeten sluiten snap ik ook wel dat ze niet reageren. Ik zou even geduld hebben...
Dat vermoeden had ik al maar ik had even bevestiging nodig. Geen enkel probleem om te wachten.
Bedankt voor de reactie

Lid geworden
22 mrt 2009
Leeftijd
60
Het adres staat vermeld op de website.
Het is een kleine winkel maar is alleen open als je van te voren aankondigd hoe laat je komt en wanneer.

Lid geworden
3 dec 2015
Leeftijd
25
Erg was de reden niet, maar...

Schermafbeelding 2019-11-14 om 21.58.22.png

Tja om nu je winkel voor een lange periode "zomaar" dicht te gooien vind ik niet netjes, maar er is dus een reden.

Lid geworden
20 aug 2019
Leeftijd
51
Ik heb daar wel begrip voor, alleen was het nog iets netter geweest dat ze dat direct hadden aangekondigd, maar je weet niet wat er juist gebeurd is.
Misschien heeft het kindje een paar moeilijke dagen of weken door gemaakt, en dan is je webshop niet meer je eerste prioriteit, en dergelijk nieuws zet je ook niet online vind ik.

Laat ons hen maar feliciteren met hun gezinsuitbreiding.

Ik heb wel sympathie voor kleine webshops, en laat ons hopen dat ze blijven, anders zitten we binnenkort alleen nog met Amazon en bol.com.

Bovenaan