Wat is er nieuw

aquariumglaser

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dravik2
  • Startdatum Startdatum
D

Dravik2

Guest
weet iemand of er in het noorden van het land lfs zijn die hun vissen van glaser hebben en zo ja is welke winkels zijn dit??

ik ben opzoek naar een vis en die hebben ze nu bij glaser (pyrrhulina australis)
deze soort word normaal zo goed als nooit ingevoerd dus het zou mooi zijn als ik deze zou kunnen krijgen aangezien hij al lang op mijn verlanglijstje staat 🙂


grt dravik2
 
niemand ??
of kan ik dit beter op een andere plaats van het forum vragen ?? (wist niet waar ik het kon vragen)
 
Kun je glaser niet gewoon opbellen om te vragen waar hij zjn visen leverd in het noorden? Of zeg ik nu iets heel geks?
 
Je zou twee dingen kunnen doen:

Een mail of bellen naar Aquarium Glaser aan welke hollandse winkels zij leveren.
OF
Een aantal "noordelijke" lfs-en mailen of bellen met de vraag of zij ook vis betrekken van Aquarium Glaser.
 
Diesel1610 zei:
Kun je glaser niet gewoon opbellen om te vragen waar hij zjn visen leverd in het noorden? Of zeg ik nu iets heel geks?

hahaha... zelfde gedachte 😉
 
is wel een optie idd was ik ook wel van plan als niemand hier wat zou weten 🙂
zal ze wel even een mail sturen geen zin om duits of engels te praten 🙂
 
ondertussen reactie van glaser gehad ze lever regelmatig aan utaka (dit was mij al bekend) en aan A.Z siervishandel verder leveren ze weinig in nederland dus dan word het toch een keer naar utaka reizen.
uiteraard ga ik van te voren met utaka mailen of zij de vissen die ik zou willen hebben/kunnen bestellen en wat de eventuele kosten zijn 🙂
 
Vergeet van Keulen cichliden niet daar haal ik me vissen en die bestellen bij Glaser en hebben vaak mooie prijzen tegenover sommige winkels die er nog geen cent vanaf doen.
 
bedankt mss ik zal daar ook eens kijken 🙂
 
Let echter wel goed op met Glaser, aangezien zij wel eens de verkeerde wetenschappelijke namen durven te hanteren.
 
Ja dat weet ik maar hun foto's kloppen in dit geval bij de vis op fishbase dus ik ga er vanuit dat hij dan wel klopt 🙂
ondertussen te horen gekregen dat glaser aan utaka, A.Z siervishandel en van keulen cichlids levert in nederland
ik heb bij utaka en van keulen gevraagd of ze de vissen die ik zoek kunnen bestellen en ondertussen gehoord dat sowieso van keulen ze kan krijgen dus waarschijnlijk komen de vissen er dus 🙂
 
Lekker van VKC blijven echt top gozers en doen altijd hun best voor je.
 
gisteren ook een reactie van utaka gekregen en ook zij konden de pyrrulina krijgen dus ik ga na mijn vakantie even langs Amersfoort denk dat ik gewoon bij beide zaken ga kijken aangezien ze toch redelijk in elkaars buurt zitten 🙂
moet zeggen dat er wel een redelijk prijs verschil zit tussen beide winkels 1,05 euro per vis XD
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan