aquariumplantenshop.nl

Discussie in 'Aquariumspeciaalzaken en webwinkels' gestart door Pollo, 9 mrt 2013.

View Users: View Users
  1. Pollo

Pollo

Lid geworden:
    5 jan 2006
    Iemand ervaring met deze online shop?

2. tygo

tygo

Lid geworden:
    1 jan 2012
    Hier diverse planten besteld, netjes verpakt en plantjes zagen er goed uit.
    Na levering een mail gehad of alles goed aangekomen was.
    Ga hier zeker weer bestellen.

3. Marlies S

Marlies S

Lid geworden:
    15 okt 2012
    Jonge mensen die deze zaak, bij mij in de buurt, met veel enthousiasme alweer ruim een jaar draaien.
    Soms als ik daar kom zijn ze bezig met plantjes verpakken, ziet er goed uit.
    De plantjes komen uit bakken waar dus ook anentome helena's rondrennen en jonge visjes in zwemmen, dus voor gif hoef je niet bang te zijn.
    Leuke aanbiedingen en goed advies!
    Ze hebben behalve veel!!! plantjes ook al een aardig ruim assortiment aan vissen en andere toebehoren voor je aquarium.

4. Seabait

Seabait

Lid geworden:
    11 dec 2011
    Ik heb geen ervaring via internet met deze zaak maar ben er een paar keer geweest om wat planten en andere dingen.
    Hele aardige lui,prima spul en niet duur.

5. kellemes

kellemes

Lid geworden:
    8 dec 2012
    Prima shop.. iets uitgebreider assortiment plantenvoeding zou ik prettig vinden. Vooralsnog verkopen ze alleen voeding van Hs Aqua.
    Bezorgdatum was zoals aangegeven en de plantjes waren in goede staat

6. kellemes

kellemes

Lid geworden:
    8 dec 2012
    3 dagen later..

Kreeg net keurig de mededeling dat ze vanaf vandaag ook Easy-Life plantenvoeding in het assortiment hebben opgenomen..
    Kijk, dat is luisteren naar de klant ;)

7. M!chel

M!chel Guest

Ben er net nog geweest.
    Easy-Life komt hopelijk morgen binnen ;)

8. Marlies S

Marlies S

Lid geworden:
    15 okt 2012
    Easy life staat inderdaad nu in de schappen, en elke keer als ik er kom weer meer, teveel om op te noemen dus kijk gerust eens op de website!
    Alle visjes die ik wilde, zijn intussen ook in mijn bezit, mooie gezonde vissen en zeker niet duur...

9. Guppie82

Guppie82 Guest

Ik ben er ook een aantal keer geweest, je voelt je er als een kind in een snoepwinkel. Zo veel moois en zoveel keus!

De planten zijn erg goed verzorgt en zien er dan ook super fris en gezond uit.

10. Michael1990

Michael1990

Lid geworden:
    14 dec 2013
    Ik heb hier Woensdag besteld, Vrijdag is het verstuurd en Zaterdag had ik het binnen (zoals aangegeven).
    Het geheel was z��r goed verpakt in een doos vol met papier snippers en daarin de plantjes in een bakje met daaroverheen plastic folie.
    Alles is goed aangekomen en is mooi groen.

Deze webshop (tussen al de andere) heeft mij over de streep getrokken door de geen-verzendkosten actie.. scheelt toch.
    Kortom: Aanrader.

11. Dirk-Jan

Dirk-Jan

Lid geworden:
    18 jan 2013
    Hier vooralsnog een iets mindere ervaring. Planten zouden zo klein zijn (potje is groter dan plant) omdat het winter is. Echter staan hier in de lokale winkel van de zelfde leverancier de planten 5x groter. (welke ook wekelijks bestellen).

De Vallisneria Spiralis 10x pakketten worden uitgeleverd met lood, niet zoals overal staat in pot. Hier kreeg ik 9 van de 10 geleverd, hier zal eind van de week een nalevering van komen. Wortels zitten er amper aan, de langste is 3mm.

Verpakking tot aan de bak met folie is top, echter word er in de bak zelf niets vast gezet wat resulteerde in een geknakte alternantera cardinalis.

De fouten zullen eind van de week recht gezet worden en zal dan mn post updaten.

12. Seabait

Seabait

Lid geworden:
    11 dec 2011
    Vanmiddag tijdens het onderhoud heel handig het asje van m'n filter gebroken.
    Natuurlijk net de lfs gesloten vandaag en een andere winkel in de buurt die dat niet verkoopt.
    Even een belletje gedaan naar deze zaak en hadden er gelukkig 1 in een filter zitten.
    Kreeg het asje nog gratis mee ook dus helemaal super van deze reddende Kerstengeltjes! :thumbs:

13. Zora

Zora

Lid geworden:
    8 dec 2014
    Dat is hele goede service, zeg :)

14. jessicapilon

jessicapilon Beheerder Beheer

Lid geworden:
    12 feb 2011
    Die hebben gedacht die man heeft linker handen dus die helpen we met de Kerst graag uit de brand ;).

15. Ronan12345

Ronan12345

Lid geworden:
    5 sep 2014
    Dat noem ik pas een top servic

16. de marte

de marte

Lid geworden:
    24 aug 2013
    Dat is idd erg netjes!

17. Bertus

Bertus

Lid geworden:
    2 sep 2008
    Toch handig, extra asje in huis te hebben.

Op een gebroken asje draait hij ook nog wel ,hoor.
    Kleinste stukje onder, grootste boven, daar is de meeste kracht.

18. bderooij

bderooij

Lid geworden:
    22 aug 2014
    Ben van plan hier de planten voor mijn nieuwe bak te bestellen. Zijn er nog recente ervaringen?

19. Seabait

Seabait

Lid geworden:
    11 dec 2011
    Was een tijdje geleden maar vandaag weer geweest en wat aankopen gedaan.
    Nog steeds een mooi groot assortiment van bijna alles dus weer veel te veel geld uitgegeven dan de bedoeling was.
    Had nog een foto gemaakt van een gedeelte van hun in vitro handel maar mijn foto doet daar geen recht aan dus jullie moeten op mijn woord geloven dat ze daar echt een enorme variatie van dit spul hebben staan ;)

20. visstisck

visstisck

Lid geworden:
    13 apr 2012
    Inmiddels heb ik hier een keer besteld. De planten waren stevig verpakt. Best tevreden dus.

21. Mandykuh

Mandykuh

Lid geworden:
    5 nov 2012
    1ste bestelling wel tevreden over de planten. Per 5 gepakt.

Over de laatste bestelling ben ik niet tevreden ook per 5 gepakt.Dit zou de vallisneria rubra moeten voorstellen.

https://www.aquariumplantenshop.nl/vallisneria-gigantea-rubra

De bosjes waren erg armoedig en behoorlijk beschadigd. Ik heb deze niet in de bak gezet dat zag niet uit.

20180405_133238.jpg 20180405_133241.jpg 20180405_133255.jpg 20180405_133243.jpg 20180405_133246.jpg 20180405_133248.jpg

Ik heb meteen gemaild en dezelfde foto's erbij gedaan. Ik kreeg dit als reactie

Beste Mandy,

Ik heb je hier over net proberen te bellen, maar ik kreeg je niet te pakken.

Wat je vooral ziet is de transportschade naar ons toe, gelukkig zijn vallisneria's makkelijke planten en groeien deze snel weer terug.

Ik hoop ook dat je ze geplant hebt en dat ze netjes terugkomen, mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dit uiteraard graag.

Ik heb hier op terug gereageerd maar even reactie afwachten.

Persoonlijk vind ik dat als je zelf al aangeeft dat het schade is door transport na jezelf toe, je ze niet moet doorsturen na de klant maar dat je dan even mailt van goh deze heeft schade we hebben nieuwe besteld. Deze zou niemand zo in de LFS kopen dus waarom wel zo verzenden.

Zeker als je bewust voor deze kiest ivm de bredere bladeren en een giga soort:juggle:

22. eVolution

eVolution

Lid geworden:
    23 mrt 2018
    Behoorlijk jammer dit Mandy. Zou ze netjes staan om op hun eigen kosten 5 nieuwe te versturen. Wellicht dat je ze kan attenderen op de positieve reclame die helemaal gratis erbij krijgen als ze dit netjes oplossen. 20.400 leden hadden we dacht ik op het forum, hoeveel potentiële klanten wil je in een keer afwijzen of naar je toe trekken? :!

Ruben01 en jessicapilon vinden dit leuk.
  23. jessicapilon

jessicapilon Beheerder Beheer

Lid geworden:
    12 feb 2011
    Die zien er inderdaad slecht uit en dat is dan weer jammer .

24. Mandykuh

Mandykuh

Lid geworden:
    5 nov 2012
    Ja zeker als je ziet dat zij met zulke bossen adverteren. Dat is een heel groot verschil vind ik:juggle:

vallisneria_gigantea_rubra.jpg

Ik wacht altijd met uitspraken van ik zet het online als je niet........ Ik vind dat service vanuit een bedrijf zelf hoort te komen zonder dat ze weten dat er een feedback op een forum met foto's en dergelijke word gezet.

Als ik een antwoord krijg tjeh je had ze moeten plaatsen end of story dan zal ik dat wel aangeven maar is ook voor mij het bestellen ergens echt voorbij.

Nogmaals 1ste bestelling prima heatpack erbij alles. Foto's staan ook met naam enz in mn album.
    2de bestelling helaas de rubra zeer bagger.

25. eVolution

eVolution

Lid geworden:
    23 mrt 2018
    Nee zeker, het is onnodig om een winkel direct de grond in te boren zonder ze in de gelegenheid te stellen om service te verlenen en hun verkondigde kwaliteit te leveren. Maar daar lijkt in deze reactie geen sprake van. Het antwoord is duidelijk, plant ze maar en als ze niet op komen moet je je melden. Persoonlijk zou ik daar niet om staan te springen. Mijn aquarium is geen kweekbak voor planten, daar wil ik zo min mogelijk in 'rotzooien'.

Ik snap wel dat dit stevige planten zijn en de kans groot is dat ze weer uitlopen, maar jij als klant wordt nu met een probleem opgezadeld waar je niet om gevraagd hebt. Als er nu sprake zou zijn van een compensatie bij een volgende aankoop voor je ongemak dan viel daar nog wat van te zeggen.

26. Mandykuh

Mandykuh

Lid geworden:
    5 nov 2012
    Ik heb ze ook niet erin gezet met dezelfde gedachte als wat jij hebt

27. Cédric Vleminckx

Cédric Vleminckx

Lid geworden:
    18 dec 2015
    Die bosjes zijn inderdaad wat armoedig... hopelijk pakken ze het op;)

28. Mandykuh

Mandykuh

Lid geworden:
    5 nov 2012

Beste Mandy,

In dat geval zorgen we dat er 5 nieuwe uw kant opkomen :)

Met vriendelijke groet,
    Stefan van Hoogen
    www.aquariumplantenshop.nl

Nou lijkt me dus zeer duidelijk! Top service! :thumbs:

Ruben01 en eVolution vinden dit leuk.
  29. eVolution

eVolution

Lid geworden:
    23 mrt 2018
    Kijk aan, netjes opgelost! Top!

30. Cédric Vleminckx

Cédric Vleminckx

Lid geworden:
    18 dec 2015
  31. Mandykuh

Mandykuh

Lid geworden:
    5 nov 2012
    En dat in de mosballen zijn steentjes. Zij hebben ze in filterzand liggen :D

32. Cédric Vleminckx

Cédric Vleminckx

Lid geworden:
    18 dec 2015
    Oh jeetje dan hebben we ons druk gemaakt om niets :D:D

33. Mandykuh

Mandykuh

Lid geworden:
    5 nov 2012
    Nou dit is super netjes en dus kan ik zeggen alles na 100% tevredenheid!

Op en top service! Foto's zeggen genoeg :D

20180414_143037.jpg 20180414_143520.jpg

eVolution vindt dit leuk.
  34. Cédric Vleminckx

Cédric Vleminckx

Lid geworden:
    18 dec 2015