Wat is er nieuw

aquariumscraper?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter renr
  • Startdatum Startdatum
R

renr

Guest
Ik gooi mn vraag maar hier neer.

Waarmee maken jullie de ramen schoon? Ik merk nl dat ik met zo'n wissertje niet altijd alles schoon krijg.
Maken jullie gebruik van scrapers? zoja welke?
Ik merk ook dat mn 2e hands bak toch niet helemaal mooie schone ramen heeft, al dacht ik dit wel toen ik klaar was met de schoonmaak. Hoe krijg ik dit nog schoon?
 
Ik gebruik een blanco bankpasje om de ramen schoon te maken.
 
martinez zei:
schoonmaak azijn

maar niet nu ik m gevuld heb en de planten er in heb staan. Is het nu gewoon alles er uit trekken en opnieuw beginnen of is er nog n andere oplossing?
 
Ik doe het altijd met een schuurspons en dan de ruwe groene kant hoor. Dat krast niet maar bij de bodem even oppassen dus. Er kan soms snel een steentje tussen komen.
Ik zou er niet met iets van mesjes ofzo opkomen zoals in de link is tezien. Lijkt me link persoonlijk.
Maar ja ieder moet dat zelf bepalen hoor.
 
ik ga eens met n sponsje aan de slag en misschien toch even de bak leeg halen en alles opnieuw doen.
 
Bovenkant met filterwatten, en de onderste strook een bankpasje, dit om het meenemen van zand te voorkomen.
 
Van die witte filterwatten gebruik ik altijd! Een flinke pluk eraf halen en dan verdwijnt alle aanslag als sneeuw voor de zon. Beneden aan inderdaad even opletten dat er geen slakje of grind tussenkomt, maar dat heb je met alles wat je gebruikt natuurlijk.

Krast niet en doet niet zeer als je een keer uitschiet ^^
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan