Wat is er nieuw

Aquascape layouts

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Aquariaan1967
  • Startdatum Startdatum
A

Aquariaan1967

Guest
Deze site vandaag gevonden..geen idee of hij bij iedereen al bekend is..zo niet..bij deze:

http://www.tropica.com/en/home.aspx

Dit is wel wat voor mezelf 😉

569777_0_82_80.jpg



Een hele informatieve site..
Lay-outs van diverse aquaria..
Planten..
Info over Discusvissen e.d.
Alleen jammer dat we even moeten switchen naar Engels 🙂
Ze hebben ook een App...een 90 dagen app..altijd handig toch?


Have fun!

Groeten Manfred
 
Aquariaan1967 zei:
Info over Discusvissen e.d.
Ik kom geregeld op deze site, maar heb ik deze compleet over het hoofd gezien? Waar precies?

Aquariaan1967 zei:
Ze hebben ook een App...een 90 dagen app..altijd handig toch?
Daar ben ik nog niet over uit. Wat die app mist - en dat kan ook niet anders - die dat een aquarium geen exacte wetenschap is. Start vandaag maar twee dezelfde bakken op, met hetzelfde zand, hetzelfde water en hetzelfde verkruimelde voer om op te starten en na een week of 2 a 3 zul je al verschillen merken, laat staan na 90 dagen. Een app die is bedoeld om dingen simpel te houden die niet simpel zijn, ik geloof er niet helemaal in.

~ Ivo
 
Bij Tropica ABC kom je een stuk tegen over discussen en algeters..

http://www.tropica.com/en/tropica-abc/t ... uaria.aspx

Geen ideeee of het allemaal klopt hoor...
Waar het mij om ging..zijn de voorbeelden van het inrichten van een aquarium..plus de daarbij gebruikte planten..ik vind dat toch wel een handig iets..vooral je inspiratie nodig hebt...of een nieuwe bak gaat opstarten 😉 toch?

Die app...geen idee hoe het werkt hoor.
Ik heb zo'n app niet nodig..het is..wat je zelf al aangaf bij elk persoon weer anders..en inderdaad..geen bak ziet er na 90 dagen het zelfde uit..ook al richt je ze het zelfde in 🙂

Maar goed..toch leuk al die informatie die er te vinden is..alle beetjes helpen.


Groettt manfred
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan