Aquastore XL Webshop

Discussie in 'Aquariumspeciaalzaken en webwinkels' gestart door Tiny_25, 4 feb 2013.

1. Tiny_25

Tiny_25

Lid geworden:
    17 jan 2013
    Wie heeft ervaring met de webshop: Aquastore XL?

Wil er wat bestellen, maar hoe is de service en verzenden ze snel?

Hoe is jullie deze webwinkel bevallen?

2. AquastoreXL

AquastoreXL

Lid geworden:
    4 feb 2013
    Hallo Tiny,

Ik weet niet of ik officieel zo mag reageren, maargoed.

Wij van AquastoreXL leveren voor 99% uit eigen voorraad.
    alle bestellingen indien leverbaar worden dezelfde dag verzonden.
    indien langere levertijd nemen wij altijd contact op.

Wij zijn aangesloten bij het webshop keurmerk en voldoen aan alle eisen die gesteld worden aan service en hebben daar ook afspraken voor gemaakt, (zie onze algemene voorwaarden).

mocht je vragen hebben over een product staan wij voor je klaar!

AquastoreXL

Bertus vindt dit leuk.
  3. TS
    TS
    Tiny_25

Tiny_25

Lid geworden:
    17 jan 2013
    Bedankt voor de reactie :)

4. Eefjeb

Eefjeb

Lid geworden:
    21 jun 2014
    Van het weekend twee zakken visvoer besteld, ben benieuwd wanneer ze verzonden gaan worden en aankomen. Hopelijk kan ik mijn visjes snel blij maken.

5. Eefjeb

Eefjeb

Lid geworden:
    21 jun 2014
    Vandaag alles binnen gehad, de visjes vinden het erg lekker ;)

6. Bertus

Bertus

Lid geworden:
    2 sep 2008
    Heb je dat bij Aquastore Webstore besteld,dan?

7. Eefjeb

Eefjeb

Lid geworden:
    21 jun 2014
  8. SuzanneM

SuzanneM

Lid geworden:
    11 apr 2015
    Goede service, leuk spaarpuntensysteem, veel betaalmogelijkheden zoals paypal/creditcard en iDeal, verzendmogelijkheden ook laten bezorgen bij Postkantoor etc., nette verzending

Op 8 april contact met ze opgenomen over de Superfish Home 60. Deze hadden ze niet op voorraad maar verwachten ze eind volgende week.
    Bestelling geplaatst, en voor vooraf betalen gekozen. Het mooie hiervan is dat je dan later ook nog via de iDeal link kunt betalen.

Dag later nog aan het rondkijken geweest naar grind/zand en wat gevonden. Omdat ik hiermee niet boven de EUR 50,00 uitkwam (ivm verzendkosten vrij) maar een mailtje gestuurd of ze het mogelijk was dat dit bij mijn andere order kon. Dit was geen probleem, moest ik alleen afhalen aangeven (zodat het systeem geen verzendkosten berekend) en dan zou het meegestuurd worden met order 1.

Dag of twee later.....hmmmm mijn huidige heater kan die wel 60 liter aan........nee :(
    Weer contact met ze gezocht met de vraag welke ze adviseren en of deze mee kon met de andere 2 orders. Ondertussen had ik al genoeg punten gespaard voor EUR 5,00 korting en deze ook gebruikt.

Toen werd het eind volgende week en toch maar een mailtje gestuurd of ze al wisten wanneer de SF Home 60 geleverd kon worden. Dit zou toch nog een paar dagen langer duren, medio volgende week.
    Op zich jammer dat ik dit moest vernemen nadat ik zelf gemaild had maar ik ben dan ook een ongeduldig typ ;)

En toen was het dinsdag en kreeg ik de mail dat alles verstuurd was. Woensdag 11.45 uur gaf mijn appje aan dat het afgeleverd was bij het Postkantoor (hier had ik voor gekozen omdat ik werk en dan ben ik zeker dat het geleverd wordt en kan ik het afhalen wanneer ik kan)
    Pauze 12.00 uur, even snel naar het postkantoor de spullen afgehaald en thuis gedropt.
    's Avonds uitpakfeest :D

Twee pakketjes
    Grind, heater en de twee flesjes die ik bij het aquarium kreeg
    FullSizeRender-4_1.jpg

Het aquarium zelf, stevig verpakt in een doos met laagjes karton erin.
    Doos van het aquarium is door mezelf beschadigd/gescheurd met het proberen eruit te trekken.....
    IMG_0405.jpg
    IMG_0406.jpg

Korte versie: Aquastore XL is een prima webshop voor je aquariumspullen, welke bij mij in mijn favorieten is toegevoegd.

9. Luna1905

Luna1905

Lid geworden:
    22 jun 2015
    Ik ben er gisteren toevallig geweest. Kleine winkel maar wel veel keus in artikelen, helaas niet veel keus in aquariumvissen, daar ik op zoek ben naar verschillende kleuren oranda's, pearl's, panda's en buffeltjes maar hij had wel 3 verschrikkelijk leuke telescoopjes zitten van behoorlijk formaat. De tuin waar je doorheen mag lopen is een juweeltje met prachtige koi vissen. Jammer dat het regende ;-) de jongen die ons hielp is erg aardig en weet duidelijk waar hij het over heeft en had alle tijd om ons informatie te geven (hetgeen mijn dochters niet echt erg vonden, die waren unaniem over eens dat hij toch wel erg leuk was :smitten: ..(pffff...je neemt ze mee...)

10. Triple20

Triple20

Lid geworden:
    25 sep 2011
    Onduidelijkheid gehad over een webbestelling (wat hoorde nu wel en wat niet tot de levering?), maar goed opgelost. Vlotte reactie op mijn email.

11. Rik Broekhuis

Rik Broekhuis

Lid geworden:
    16 dec 2014
    Breedte van het assortiment
    Groot assortiment, merken als juwel, biorb en eheim.

Service
    Goed. Kreeg snel een reactie op mijn vragen via email.

Prijstelling
    Redelijk/goed het superfish wat ik besteld heb kon ik nergens goedkoper vinden, andere artikelen zijn elders voordeliger.

Mijn ervaring
    Prima, snelle levering en verzendkosten boven de 50 euro.

12. GompieNeo

GompieNeo

Lid geworden:
    1 jun 2016
    Ik heb er de JBL Proscan gekocht, omdat die daar goedkoper was dan bij andere webwinkels en een stuk kiemhout. Levering was snel, zondag besteld en dinsdag binnen. En de kwaliteit van de kiemhout was ook goed.

13. Henton

Henton

Lid geworden:
    2 sep 2014
    Ik vind Aquastore XL een goede winkel, je kan op de webshop zowat alles bestellen, alleen de winkel zelf is erg klein.
    Maar ik heb nieuws, ze gaan verhuizen, aquastore XL heeft een nieuw pand gekocht, en deze gaat binnenkort open. Ik heb met de eigenaar gepraat en ze gaan het groot aan pakken.
    Er komen diverse zoetwater bakken die ingericht gaan worden, Ze gaan er meer tropische vissen verkopen, en er komt zelfs een zee water afdeling.
    Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden. Ik woon er vlak bij, dus ik ga er zeker kijken.
    Het zal in ieder geval een aanwinst zijn, want in deze buurt zijn er weinig aquarium winkels.

14. Loaches

Loaches

Lid geworden:
    14 jul 2016
    Snelle levering en goede service is mijn ervaring

15. TS
    TS
    Tiny_25

Tiny_25

Lid geworden:
    17 jan 2013
    Zijn er meer mensen met ervaringen bij deze webshop?

Is het nog steeds een betrouwbare webshop?
    Snelle verzending?

Ik ben bij webshops waar ik nog niet eerder heb besteld/ of al een hele tijd niet meer heb besteld, altijd wat voorzichtig.
    Ik wil graag eerst ervaringen weten, hoe de service is en of het snel verzonden wordt en of ze betrouwbaar zijn.
    En of er eventueel ondertussen iets veranderd is qua service en verzenden ed.

16. Sanneke80

Sanneke80

Lid geworden:
    6 jan 2016
    Prima winkel, betrouwbaar, goede service.

17. Ballast

Ballast

Lid geworden:
    9 sep 2016
    Ik heb mijn JMB verlichting besteld eind vorig jaar. Ik had zelf een set up gekozen maar ik werd later terug gebeld door hun met advies waardoor ik een betere keuze heb kunnen maken. Probleemloos en goed verpakt geleverd binnen de aangegeven tijd.

Vorige week een nieuwe interne pomp voor een juwel 180 besteld voor het aquarium van mijn oma, probleemloos geleverd binnen de aangegeven tijd.

18. Bertus

Bertus

Lid geworden:
    2 sep 2008
    IK heb er 2 Ledbuizen gekocht, 60 cm. voor in de 80 cm bakken.

En gelijk 1 slang 12-16 en 16-19.

Ben er zeer tevreden mee. Lampen geven goed licht.
    En de slangen zijn ter vervanging. en de extra filters ,die bij de bakken staan.

jessicapilon vindt dit leuk.
  19. Ballast

Ballast

Lid geworden:
    9 sep 2016
    Afgelopen donderdagochtend voor het eerst planten besteld bij AquastoreXL. Ik had nog €15 shoptegoed van eerdere bestellingen dus daar had ik nu 3 Cryptocorine en een portie Riccia Fluitans voor besteld.

Planten waren goed verpakt, zagen er netjes uit en het was een mooie hoeveelheid.

Op de website stond dat het de volgende dag geleverd zou worden, echter werd dit 2 dagen later. Wel netjes een track and trace code ontvangen per mail.

20. flipper34

flipper34

Lid geworden:
    9 mei 2013
    helaas is de beweerde levertijd niet altijd van toepassing
    voorraad aangave klopt ook niet altijd
    ook reageren op e-mail hier over is traag of wordt totaal niet op gereageerd
    en das jammer
    wel goed verpakt en netjes track and trace code

21. Henton

Henton

Lid geworden:
    2 sep 2014
    Ik ben er afgelopen weekend geweest want de zoetwater afdeling is open.
    Ziet er netjes uit, mooie en verzorgde vissen.
    De zoutwater afdeling is nog niet open. Maar dat zal ook snel gebeuren.

20543601_1250659421728274_6110364903131684257_o.jpg

22. DAFW

DAFW

Lid geworden:
    17 aug 2017
    Garantie afhandeling is niet zoals het hoort te zijn.
    Garantie wel afgehandeld maar kosten daarvoor kloppen niet mails daarover worden genegeerd.
    Zeker geen aanrader als er ooit eens wat kapot gaat en je beroep moet doen op de garantie.

23. flipper34

flipper34

Lid geworden:
    9 mei 2013
    had tot nu toe op levertijden na weinig te klagen nu wel dus opgepast met deze webshop
    had een aantal artikelen besteld waar van een viertal retour moesten
    de bedoelde artikelen netjes in hun eigen verzenddoos retour verzonden
    krijg nu de melding dat twee artikelen niet retour worden genomen om dat deze niet zorgvuldig verpakt zouden zijn
    ja hallo zoals je ze zelf zo verzonden je krijgt in de zelfde doos ook weer retour
    goed hier gaat deze webshop van vertrouwde lijst webshop af
    jullie zijn gewaarschuwd deze shop

NicoleE vindt dit leuk.
  24. Ballast

Ballast

Lid geworden:
    9 sep 2016
    Wederom nieuwe JMB LED verlichting via hun besteld. Netjes en degelijk verpakt. Achteraf gezien had ik toch liever een andere LED balk (geen 8000k maar 4500k) en omruilen is geen probleem. Echter de geschatte levertijd klopt niet, verwachting was 1-2 werkdagen maar dit werd een week.

Van de verdiende punten een skimmer pompje besteld, die was ook goed verpakt en op tijd binnen.

25. michelle1

michelle1

Lid geworden:
    31 dec 2015
    Hard ware prima.

2 weken geleden plantjes besteld. Te lange en onduidelijke levertijd. Alle drijfplantjes bruin en verslijmt en echt hele kleine porties en hele mini bosjes vallisnera. Drijfplantjes ondertussen allemaal dood. Ik heb geen contact gezocht verder want ik bestel daar dus nooit meer plantjes en wil niet weer dagen moeten wachten wanneer het wel of niet aankomt.

26. Nigel

Nigel

Lid geworden:
    4 jun 2017
    Teleurgesteld in Aquastorexl.
    Slecht garantiebeleid en zeer klantonvriendelijk. Stuurde een defecte hydor verwarming op (op eigen kosten). Blijkt volgens hen wel te werken. Erg vreemd? Nu moet ik weer verzendkosten betalen om mijn product terug te krijgen. Met het risico dat hij dadelijk weer niet werkt. Kreeg ook niets te horen over de situatie. Ik verwachtte mijn product terug maar kreeg niets. Na contact werd mij medegedeeld dat ik even de verzendkosten over moet maken. Wat een service. Ik zou wel twee keer nadenken voordat je bij dit bedrijf iets koopt.

NicoleE vindt dit leuk.
  27. DAFW

DAFW

Lid geworden:
    17 aug 2017
    Twee keer precies hetzelfde meegemaakt uiteindelijk wel na heel veel mailtjes mijn geld wel terug gekregen

28. Nigel

Nigel

Lid geworden:
    4 jun 2017
    Erg jammer dat je daar zoveel moeite voor moet doen. Geeft weinig vertrouwen in z'n zaak.

29. Reitse1266

Reitse1266

Lid geworden:
    22 jun 2018
    Heb er zelf planten, hout enz besteld, netjes snel binnengekregen en niet al te duur, aanrader!

30. Bertus

Bertus

Lid geworden:
    2 sep 2008
    Toen was het nog prima. Waar zal het dan fout zijn?

31. Jurgen69

Jurgen69

Lid geworden:
    5 apr 2019
    Ik bestel er regelmatig, ze hebben een groot assortiment en leveren snel.

32. Ancistruz

Ancistruz

Lid geworden:
    16 jan 2019
    Ik bestel er ook zo af en toe. Opzich goed webwinkel hoor!

33. Jurgen69

Jurgen69

Lid geworden:
    5 apr 2019
    Ik kan niet spreken over defecte producten en afhandeling daarvan, dat verschilt zeker per winkel. Ik zou er ook geen planten kopen, dat is persoonlijk maar techniek zeker wel en aan onderdelen kunnen ze zoveel leveren, voor ieder type Eheim pomp hebben ze gewoon alles, ik heb nog geen winkel gevonden die daarbij in de buurt komt. Ik ben blij dat dit soort online winkels er zijn want fysieke aquarium winkels zijn helaas op 1 hand te tellen tegenwoordig, in ieder geval in mijn omgeving

34. Bertus

Bertus

Lid geworden:
    2 sep 2008
    Aquaplants heeft ook veel onderdelen van Eheim.

En ik natuurlijk.

35. biljoenblik

biljoenblik

Lid geworden:
    3 sep 2015
    www.aquabertus.nl

Bertus vindt dit leuk.