Aquatlantis aquadream led 100

K

Kenan25

Guest
Goedemiddag allemaal
Ik heb een vraag over de led verlichting van mijn aquadream 100 bak.
Ik ben namelijk van plan een dimmer te kopen omdat mijn vissen schrikken als de lamp uitgaat dmv tijdschakelaar.Ik heb de juwel day night in gedachte om aanteschaffen,maar ik weet niet of dat gat werken op mijn led die ernu inzit het is de standaard led ban de bak.
 
Screenshot_20190818-122603_Chrome.jpg

Het gaat om zo een ledlamp hoop dat er een dimmer op kan.
 
Maar is de ledlamp die ik heb wel te dimmen voor zonsopgang ondergang nacht licht etc.
 
Zal je denk ik ff moeten navragen bij aquatlantis maar zo op de site ff gouw kijken lijkt het er wel op dat het werkt met de easy control
 
20190818_155210.jpg
ik sluit dit aan elkaar en dan gewoon in het stopcontact.
 
20190818_155644.jpg
en dit is mijn ledbalk , dus de dimmer gewoon tussen de twee kabels aansluiten, maar kan ik met deze led wel dimmen op verschillende standen zoals dag ,nacht licht zon opkomst etc.
 
Zo te zien past het ja, lees even de omschrijving van de dimmer, je kunt het licht langzaam op laten komen, af laten vloeien en in de nacht laten branden.

Tot 36 volt kan deze dimmer, jouw Led balk is 12 of 24 denk ik.
 
Zo te zien past het ja, lees even de omschrijving van de dimmer, je kunt het licht langzaam op laten komen, af laten vloeien en in de nacht laten branden.

Tot 36 volt kan deze dimmer, jouw Led balk is 12 of 24 denk ik.
Staat op de adapter ;)
Maar dacht dat aquatlantis standaard 12v was (easyled uitgezonderd die was 24v dacht ik)
 
20190818_183702.jpg
dit is de orginele adapter van de verlichting.
 
Welke dimmer past hier goed bij denken jullie.
 
Tc420/421 kan hierop.
Zal je alleen ff stekkertjes moeten scoren of moeten knippen in je bekabeling.
Weet niet exact waar ze tekoop zijn maar heb ze hier voorbij zien komen.
Op Google zijn ze wel makkelijk te vinden
 
Passen er ook gewoon plug en play dimmers op ben namelijk niet zo handig in dat soort dingen.
 
Had ik je al laten zien toch?
 
Oooo die van ali expres bedoel jij
 
Joh, zou je denken:juggle::D

Maar zonder gekheid, dat is wel de goedkoopste en makkelijkste oplossing.
 
Terug
Bovenaan