Aquatlantis Fusion 150 van Fozzy


54B6B6D6-F6E8-431D-AC85-613DB4B15F8F.jpeg
B596060F-EE29-4217-9C84-B4578BA2BC29.jpeg
AAB39B79-97D9-4F53-B84C-7E4813CD3F64.jpeg
1A251691-4085-417D-871F-39219FA11331.jpeg
 
Ziet er weer fris uit Albert en zelf heb ik 3 stukjes hout erin en vaak haal ik om de week even een stuk eruit. Kan mooi in de tijd dat ik de bak leeghaal of vul.
 
Dacht dat ik de bak op stelten zet. Maar jij kan dr ook wat van.
Tuurlijk. Zo af en toe moet dat ff Marcel. Daarna weer tevreden. Nu laat ik hem met rust tot ergens in april. Dan moet ie nl een halve meter opschuiven ivm nieuwe keuken.
 
Ik heb heel erg getwijfeld tussen de Rode rio, en de Diamantzalm.
De laatste is het geworden.
Mede omdat ik de Rouwrio al heb gehad. En de dan is alleen de kleur anders.



 
Welk Dennerle grind heb je precies op de bodem liggen in deze bak? Ik vind het mooi! Maar ze hebben verschillende soorten.
 
Ik heb dan de zwarte uitvoering maar in de praktijk is zwart niet echt zwart en dat is wel iets om rekening mee te houden.
 
Na Jaren van updates gaat dit fotoalbum dicht. Bak is verkocht, wordt volgende week vrijdag gehaald. Vissen gaan begin vd week weg, samen met de planten. Hout wordt aan gewerkt :)

heb er veel plezier aan gehad, maar nu wordt het tijd voor wat anders. En dat wordt. Een tropisch regenwoud van Dutch Rana in de maat 100x50x60cm. Meubel wordt gemaakt in Duisburg. Dat duurt een wk of 6/8 nog. het wordt ongeveer zoals deze foto hieronder. Maar dan wel met persoonlijke aanpassingen, de zijkanten worden voor ca. de helft bekleed zodat er toch nog enige inkijk is vanaf keuken en deels kamer. Binnenkort zal ik wel een nieuw album aanmaken zodat ik jullie ermee kan teasen.
0F59A97D-8D41-419D-93BA-9FCA60F0F69E.jpeg
 
Leuk hoor Albert. Jammer dat je met de aqua stopt.
Maar ben je niet bang dat diegene niet afzegd?
 
Leuk hoor Albert. Jammer dat je met de aqua stopt.
Maar ben je niet bang dat diegene niet afzegd?
Nee. Hij belde vanmorgen. Bus gehuurd en maakt het geld over via bank. Had n bus gehuurd en 2 sterke kerels geregeld
 
Op verzoek van TS gaat dit onderwerp op slot. Zeer mooie foto's en leuke informatie is gedeeld. Het Talawa hout van de Fusion gaan we binnenkort terug zien 😉.

Nog even ter verduidelijking: Een topic gaat niet echt helemaal op slot, zo blijft het mogelijk voor leden om te kunnen kijken en eventueel nog vragen te stellen en dergelijke. Topic gaat dus fictief op slot 😉.

Gr. Ed
 
Laatst bewerkt:

Terug
Bovenaan