Wat is er nieuw

Aquatlantis fusion 200 krassen

• Onderwerp starter Onderwerp starter kim broeders
  • Startdatum Startdatum
K

kim broeders

Guest
Vandaag mijn nieuwe Aquatlantis fusion opgwhaald, helemaal vol met krassen Zag ik toen ik de lamp aanzetten.

Iemand ervaring hiermee. Of ervaring met Aquatlantis??

Fonkeltje nieuw uit de winkel? Dan zou ik gelijk morgen terug gaan.

Ja besteld bij een winkel dus vandaag opgehaald omdat hij binnen was Vanuit de fabriek. Vanmiddag niet gezien dus al lekker mijn achterwand erin geplakt. Krassen zitten aan de buitenkant.

Ik had hem 14-01 besteld en er zat een productie sticker op van 4-01 ook beetje raar

productie datum lijkt mij niet raar ,
daar het een fabrieksbak betreft.
Deze worden dus seriematig gemaakt,en op voorraad gehouden ,
Wat niet normaal is dat deze vol krassen is, kwam deze in een doos?
Winkel had eerst moeten controleren dat deze kras vrij is /was.
Zou ff de winkel bellen
gr Henk

Wat wel tegen je kan werken is dat je de achterwand er al in hebt zitten.o
Want dan zullen ze wel zeggen: Ja, dan had je eerst de bak moeten bekijken voor je eraan gaat werken.
Maar inderdaad, wel even de winkel bellen.

Ik zou dan ook, als het kan, de achterwand er terug uithalen.
Maar als dat niet kan zonder sporen achter te laten, dan ziet het er niet goed uit.

Immers, winkel en fabrikant gaan redeneren dat de krassen er zijn gekomen door het plaatsen van je achterwand.

Je had sowieso direct het aquarium goed moeten controleren bij de levering. Liefst met de transporteur erbij.

Dat spreekt enorm in je nadeel. Ben toch benieuwd of Aquatlantis alsnog meegaand gaat reageren.

Ik heb foto's naar de winkel gestuurd. Die gaan dit nu bespreken met de leverancier. Krassen zitten voornamelijk buiten op de bak. Zijn krassen van wel 20 cm en ook best diep. Links rechts en aan de zijkanten. In de binnenkant een beetje. Ik heb de bak zelf uit de doos gehaald dus hij komt zo Vanuit de leverancier. Denk dat ik een beetje kwaad wordt als de schuld afgeschoven gaat worden op de achterwand. Niemand maakt hier toch krassen mee??

Neee, je maakt er geen krassen mee, maar de bak is dus niet meer 'ongebruikt'.
jij bent er al mee bezig geweest om er de achterwand in te lijmen.

En wat dat betreft sta je niet sterk denk ik.

155763kimbroeders_0_82_img_8700.jpg

even voor het idee

329478kimbroeders_0_82_img_8702.jpg

527332kimbroeders_0_82_img_8705.jpg

het is lastig om de krassen vast te zetten met camera. de hele bak zit onder deze krassen.

Ai, dat ziet er niet fraai uit.
Lastige situatie zeg.

Tja, niet fraai. Wat ik alleen niet snap is dat je dat zelf niet gezien hebt bij het uit de doos halen.

de krassen zijn zeg maar alleen te zien als je in het licht kijkt en ik heb de achterwand er in gekit zonder de verlichting.

gister avond toen ik klaar was 1 balk verlichting er boven gehangen, daarnet de 2de uitgepakt. die is ook kapot. de kabel is kapot en het koperdraad komt er doorheen.

kim broeders zei:
Ik heb foto's naar de winkel gestuurd. Die gaan dit nu bespreken met de leverancier. Krassen zitten voornamelijk buiten op de bak. Zijn krassen van wel 20 cm en ook best diep. Links rechts en aan de zijkanten. In de binnenkant een beetje. Ik heb de bak zelf uit de doos gehaald dus hij komt zo Vanuit de leverancier. Denk dat ik een beetje kwaad wordt als de schuld afgeschoven gaat worden op de achterwand. Niemand maakt hier toch krassen mee??

Ik geloof je wel. Echt.

Maar ik snap ook een winkelier of fabrikant wanneer die je niet zouden geloven.

Je hebt het jezelf lastig gemaakt eigenlijk. Had je het goed gecontroleerd voor je de achterwand erin had gezet, dan stond je veel sterker.

Hoop uiteraard op een goede afloop van dit verhaal voor je.

Dat is flink balen maar is wel een lastig geval zo vrees ik.
Ben benieuwd,succes iig en hopelijk heb je mazzel!

Toen je het aquarium hebt ontvangen, zat dit toen nog helemaal ingepakt met krimpfolie?

Mijn aquarium zat helemaal ingepakt in deze folie. Heb dit ook laten zitten tijdens de montage.
Pas toen het aquarium op zijn plek stond heb ik het verwijderd.

Indien je de folie er al af had, en het aquarium op zjn kant zet, is een krasje zo gemaakt.

Ik vind persoonlijk wel dat je recht hebt op een nieuwe, zonder licht was het niet te zien, dus globaal heb je de bak bekeken. Je gaat er ook vanuit dat zo'n bak krasvrij is als je een nieuwe koopt, je lijnmt je achterwand er in dan de lichtkap erop en die doe je aan en dan zie je het pas. Maar ja wat ik vind, daar heb je niet zo veel aan.

Aquarium zat niet in folie.zat een dubbele doos omheen. Het aquarium is metewn op de kast gezet en vanuit daar de achterwand geplakt. Niet op de grond gelegen. De winkelier heb ik wel achter me staan. Zal bij Aquatlantis liggen of bij de leverancier, duur grapje zo.2000 euro voor alleen de bak

Vreemd dat er geen folie omheen zat.
Maar gelukkig dat de winkelier ook achter je staat. Dan maar terug sturen.
Ik heb zelf recentelijk een nieuw aquarium, een aquatlantis. Die was absoluut krasvrij.

Zou wel heel stom zijn moest je niet kunnen ruilen of je geld terug krijgen.

kim broeders zei:
Aquarium zat niet in folie.zat een dubbele doos omheen. Het aquarium is metewn op de kast gezet en vanuit daar de achterwand geplakt. Niet op de grond gelegen. De winkelier heb ik wel achter me staan. Zal bij Aquatlantis liggen of bij de leverancier, duur grapje zo.2000 euro voor alleen de bak

2000.00 euro, zeg je, dat is zeker een duur grapje;..

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan