Wat is er nieuw

Aquatlantis Led balk al kapot bij aankomst, hoe oplossen?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ypoc
  • Startdatum Startdatum
Y

ypoc

Guest
Hallo iedereen, hopelijk helpt iemand mee denken.
Ik heb al verscheidene oplossingen, maar teveel om uit te kunnen kiezen.

Ik heb een klein probleempje namelijk dat de vijzen niet meer vast zitten, ter verduidelijking:

k_IgBEY0udDDteR0rysOuZOAWIe6sYBd.jpeg


Het gaat over de kapjes op het einde van de balk, degene waar de vijzen in gaan.
Zoals je ziet op de foto is daar aan het einde een randje aan, om de vijs tegen te houden.
Maar die randjes zijn afgebroken, dus zitten de kapjes los.

Retourneren zal moeilijk gaan, verzendkosten worden niet terugbetaald kan nogal duur worden.

Iemand een idee hoe ik dit oplos?
Wil natuurlijk dat die dingen goed vast zitten dat er geen lichtbalk in me aquarium valt.

Alvast bedankt
 
Heb je een plaatje van de andere kant, zodat we kunnen zien hoe het precies moet zitten?
 
Heb hier nog wat foto's, zijn trouwens mijn foto's niet maar van internet.

E-guNr8-876CARt4FQHjef-HNcSm756f.jpeg


Dat rood geeft aan wat weg is, op het einde van de boorverzinking alles rond het gaatje, is kapot dus niets om vast te houden.

Wat foto's van hoe die deksels erop zitten:

E-guNr8-876CARt4FQHjef-HNcSm756f.jpeg


E-guNr8-876CARt4FQHjef-HNcSm756f.jpeg
 
Ik persoonlijk zou zeggen, een RVS of PTFE O ring in de juiste maat en met de huidige of een iets langere schroef vast zetten, zodat je de oude "borging" niet meer nodig hebt.
 
Als het echt kapot geleverd is, zou ik me niet zomaar laten afschepen. Laat de leverancier het maar oplossen. Een ringetje met een langer schroefje kan ook, maar als je een nieuwe led-balk koopt moet die gewoon goed zijn.

Met een beetje geluk kan de leverancier dat kapotte kapje gewoon nasturen. Anders zou ik proberen direct contact op te nemen met Aquatlantis en kijken of die je verder kunnen helpen.
 
AquaCafe
Help Users
      Friesian: Morgen John en Mil00
      Terug
      Bovenaan