Aquatlantis led op TC420

Asr1977

Well-known member
Lid geworden
25 februari 2019
Berichten
85
Leeftijd
46
Goedendag,

Ik heb een vraag over de aquatlantis led. (FUSION 120)

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om via een TC420 de kleuren van de lamp aan te sturen?

Of kan je met de TC420 alleen de hele lamp van 0 tot 100% dimmen?

Andere vraag: weet iemand of deze standaard aquatlantis led lamp makkelijk te verwijderen zijn, of zit dit allemaal vastgeplakt?

Bedankt Alexander
 
Veel kun je niet doen met die kleuren. Als je zo'n lamp hebt met twee stekkers dan kun je spelen met de verhouding tussen koud wit en plantenlicht (rood/blauw).

Ik zelf heb de lamp eruit gehaald en iets met led strips gedaan. Dat is vrij eenvoudig. De balk waar de lamp in zit heeft twee doppen aan de uiteinden. Die kunnen er met twee schroeven uit. Daarna schuif je de lamp er zo uit.
 
Ik gebruik de Lumines controller en kan door een speciale manier de 2 witte op een strip apart regelen van de gekleurde. Daarbij heeft Biljoenblik mij destijds geholpen.
 
Het is mogelijk om beide kanalen van de lamp apart aan te sturen via een tc420 maar daarvoor moet je de tc420 wel aanpassen.
Ik heb hem gewoon als dimmer aan gesloten en werkt hier prima.
 
Het is mogelijk om beide kanalen van de lamp apart aan te sturen via een tc420 maar daarvoor moet je de tc420 wel aanpassen.
Ik heb hem gewoon als dimmer aan gesloten en werkt hier prima.
Hoezo de TC420 aanpassen? Die volg ik niet helemaal?
 
Hoezo de TC420 aanpassen? Die volg ik niet helemaal?
De tc420 dimt over het + kanaal en de aqualantis led moet over het - kanaal gedimt worden.
hier staat het allemaal uitgelegt
 
Terug
Bovenaan