Aquatlantis led

P

Peter Willemse

Guest
Hallo,had altijd T5 dennerle trocal plant boven mijn bak 3600 kelvin maar nu led 6700 kelvin is het mogelijk wat lampjes wit en blauw af te plakken om zo een warmere licht kleur te krijgen.
 
Welke controller gebruik je want ik heb ook de led 2.0 met de lumines controller en door de rode op 1 uitgang aan te sluiten en de gelige op de andere kun je die met rood/wit/blauw flink minderen waardoor het niet zo wit oogt.
 
Heb de standaard led bij de aquatlantis elegance 120x60x40 zijn de kanalen niet te scheiden volgens mij.
 
Dat denk ik dan ook niet. Ik vond de 6700K ook vervelend in het begin hoor want ik was 4500K gewend maar ja na een week wen je er wel aan maar goed wat geler vindt ik mooier dus ik heb het nu iets kunnen minder die witte kleur voor het oog.
 
Ts geeft exact het probleem aan welk ik heb met de verlichting van Juwel. De m.i. te hoge Kelvinwaarde!
 
Ts geeft exact het probleem aan welk ik heb met de verlichting van Juwel. De m.i. te hoge Kelvinwaarde!

Marcel heeft ook deze led met 6700K maar daar doen de planten het prima moet ik zeggen. Voor mij was het meer dat ik het niet mooi vond.
 
Terug
Bovenaan