Aquatlantis Style Led 100


Patrix

Well-known member
Lid geworden
16 februari 2014
Berichten
5,986
Leeftijd
52
Locatie
Rheden
Ik ben al een tijdje op zoek naar een ander aquarium, de vrouw des huizes wil andere meubels, dus het dressoir waar mijn 150 cm bak op staat komt te vervallen.
Nu ben ik wat aan het rondneuzen voor een 1 meter bak, en moet ook niet zo hoog zijn, op marktplaats staan veelal de Juwels die 50 of soms 60 cm hoog zijn.

Nu kwam ik de Aquatlantis Style Led 100 tegen, 100 x 40 x 40, precies wat ik zoek:)
Alleen één minpunt, de achterruit is gemaakt van melkglas, dus daar kan dan denk ik geen donkere folie achter, of geverfd worden??
En is er toevallig iemand die zo'n bak heeft, ervaringen? De Fusion lijn vind ik ook mooi maar die is behoorlijk prijzig,

Een andere optie zo kunnen zijn om een nieuwe kale bak te kopen, en dan zelf alles in elkaar te knutselen, maar dan ben ik net zo duur (of duurder) uit.

Het budget is rond de 300 euro.
 
Laatst bewerkt:
Check eens op Eheim aquapro 180.. Is alleen 45 hoog.

Of je moet een simpele achterwand plaatsen. Je kunt desnoods ook een plaat zwart acrylglas erin kitten.
 
Achterwand zou kunnen ja, maar als daar eenmaal alg opkomt is dat moeilijk schoon te maken, zwarte plaat in kitten is wel een goede oplossing ja.

De Eheim is ook wel een leuke bak, maar dan niet de Led versie, die is maar 17 watt zie ik.
 
En? Is het de aquatlantis style geworden? Ik zag em ook voorbij komen op internet. Ben benieuwd hoe jouw ervaringen zijn.
 
En? Is het de aquatlantis style geworden?
Nee iets compleet anders, ik heb een bak op maat laten maken en er zelf een meubel + kap bij gemaakt.
IMG_20190118_125235.jpg
 

Terug
Bovenaan