Hallo LeoWelk filter heb jij er in? Ik zit te twijfelen tussen de 350 en 600 van hetzelfde model als jij hebt
Heeft dat filter niet een max van 1000 of 1100 liter? Dan is 360 geen vetpot denk ik.Ik heb de 350T, hiermee zit ik met een CO2-reactor op een netto doorstroom 360L/h op een bak van 246L
Ja bruto 1100L/h, misschien netto hooguit 500 a 600L/h zonder CO2-reactor (360l/h met CO2-reactor)Heeft dat filter niet een max van 1000 of 1100 liter?
Gaat prima met zelfs een zware bezetting qua planten/vissenDan is 360 geen vetpot denk ik.
Klopt wel, die van mij zit netto op ongeveer dit getal. Heb er 2 draaien op mijn 2.40mtr zeebak. Uiteraard zonder CO2 reactor 😅😉.Ja bruto 1100L/h, misschien netto hooguit 500 a 600L/h zonder CO2-reactor.
Ja ok dan zit het hem dus in de reactor.Ja bruto 1100L/h, misschien netto hooguit 500 a 600L/h zonder CO2-reactor (360l/h met CO2-reactor)
Ik denk dat deze CO2-reactor t.o.v. andere fabrikanten/modellen er nog goed vanaf komt qua doorstroom debiet.dan zit het hem dus in de reactor.
Erg mooi maar vest veel licht met beide leds.
Knap werk om het met zoveel lumen algvrij te houden👍
Dus met zoveel lumen als bij jou is het echt knap dat je geen algen krijgt👍🏻
Ach niks mis mee denk ik als de vissen er goed op reageren.Dagelijks via doseerpomp:
Ik weet dat deze methode discutabel is.
- 12:00 uur 6ml Complete van aquariumbemesting.nl
- 22:00 uur 8ml Carbo (bewust zodra verlichting uit is en nachts zijn werk kan doen)
- DC behoorlijk licht/limoen-groen (uiteraard is de CO2 door PH gestuurd)
Voorlopig twee streamers (Sicce Nano 1000) 24/7 ingezet die het gebied waar ze zich ophouden flink in beweging brengt, geplaatst tegen onderzijde voorzijde dekraam.
Dat scheelt erg veel in co2 verbruik dus.
Behoorlijke stijging idd.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.